دانلود والپیپر دوآ لیپا - فوتو والپیپر

عکس و والپیپر مورد نیاز خود را درخواست کنید. ارسال درخواست

Rate this post

دانلود والپیپر دوآ لیپا با کیفیت بالا از وبسایت فوتو والپیپر

Download High quality Dua Lipa Monochrome wallpaper from Foto Wallpaper website

والپیپر دوآ لیپا

 

 

 

بیوگرافی دوآ لیپا

 

 

دوا لیپا متولد 22 آگوست 1995 در انگلیس خواننده ، ترانه سرا و مدل است . تحصیل کرده مدرس تئاتر Sylvia Young می باشد که با مدلینگ شروع و از سال 2015 وقتی 20 ساله بود با حضور در عرصه موسیقی به شهرت رسید. دوا لیپا (Dua Lipa) در شهر وست ‌مینستر لندن بعنوان فرزند اول در یک خانواده آلبانیایی تبار به دنیا امد و تنها یک خواهر و یک برادر کوچک تر از خود دارد.

اصل و نسب وی به مسلمانان کوزووو و از طرف مادربزرگ مادری اش به بوسنیایی ها میرسد ، نام او توسط مادربزرگش انتخاب شد که در آلبانیایی به معنای عشق است . لیپا تحت تاثیر پدرش که خواننده اصلی و گیتاریست یک گروه راک کوزوویی بود به موسیقی علاقمند شد و از پنج سالگی آواز خواندن کنار او را آغاز کرد.در 9 سالگی آخر هفته ها در مدرسه فیتزجان مشغول یادگیری

دروس موسیقی از جمله نواختن ساز ویولن سن شد اما در تست گروه کر مدرس نتوانست موفق شود. گذشت تا اینکه سال 2008 بعد از عدم استقلال کوزوو وقتی 13 ساله بود به این کشور بازگشت و آنجا زبان آلبانیایی آموخت و به یادگیری موسیقی ادامه داد.

 

 

منبع : فوتوکده

 

 

 

 

سایت فوتو والپیپر به شما این امکان را می‌دهد انواع والپیپر ها و تصاویر زمینه را با کیفیت های بسیار بالا دانلود کرده و لذت ببرید. در این قسمت ما والپیپر  دوآ لیپا

را با کیفیت های بالا را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . اکنون میتوانید والپیپر دوآ لیپا را با  چهار کیفیت متفاوت  جهت استفاده بر روی کامپیوتر . تبلت و موبایل خود دانلود کنید.

 

 

ارسال متن والپیپر دوآ لیپا

ارسال دیدگاه

تایید شده : 0 ، در حال بررسی : 0 ، مجموع : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی با غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


اپلیکیشن فوتو والپیپر
Translate »