دانلود والپیپر سریال کیت بیشاپ هاوکی - فوتو والپیپر

عکس و والپیپر مورد نیاز خود را درخواست کنید. ارسال درخواست

Rate this post

دانلود والپیپر سریال کیت بیشاپ هاوکی با کیفیت بالا از وبسایت فوتو والپیپر

Download High quality Kate Bishop Hawkeye wallpaper from Foto Wallpaper website

والپیپر سریال کیت بیشاپ هاوکی

 

توضبح کوتاه درباره سریال کیت بیشاپ هاوکی

 

کیت بیشاپ اسم رمز هاوک‌آی را در کمیک‌های مارول، از کلینت بارتون گرفت و این استاد کماندار رسما لباس ابرقهرمانی خود را در سریال هاوک‌آی دیزنی‌پلاس، به کیت منتقل می‌کند. اما کیت در ابتدا چگونه در کمیک‌ها نام و اسم و رسم هاوک‌آی به دست آورد؟

کاترین بیشاپ که از کودکی با نام کیت شناخته می‌شود، اولین بار در شماره ۱ انتقام‌جویان جوان در سال ۲۰۰۵ معرفی شد. او کوچک‌ترین عضو خانواده خود بود و اغلب با تنهایی دست و پنجه نرم می‌کرد. پدر کیت، سخت مشغول کار بود و مادرش قبل از مرگ غم‌انگیزش، از خانواده جدا شده بود. کیت با وجود احساس انزوا در زمان رشد و بزرگ شدن، همیشه تمایل داشت به دیگران کمک کند.

شهرت کیت در کمیک‌های مارول در سال‌های اخیر افزایش یافته است. او بعد از کلینت و وایت مک دونالد، سومین شخصیتی بود که کاراکتر هاوک‌آی را در دنیای مارول به تصویر کشید. کیت در درجه اول در گروه انتقام‌جویان جوان کار می‌کرد اما در کنار آن، زمان زیادی را به عنوان همکار کلینت سپری می‌نمود. کلینت اولین کسی بود که به کیت نشان داد هر کسی توانایی ابرقهرمان شدن را دارد. کیت هم‌چنین در دوران همکاری با کلینت، چندین درس مهم از زندگی آموخت.

 

سایت فوتو والپیپر به شما این امکان را می‌دهد انواع والپیپر ها و تصاویر زمینه را با کیفیت های بسیار بالا دانلود کرده و لذت ببرید. در این قسمت ما والپیپر  سریال کیت بیشاپ هاوکی

را با کیفیت های بالا را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . اکنون میتوانید والپیپر سریال کیت بیشاپ هاوکی را با  چهار کیفیت متفاوت  جهت استفاده بر روی کامپیوتر . تبلت و موبایل خود دانلود کنید.

ارسال متن والپیپر سریال کیت بیشاپ هاوکی

ارسال دیدگاه

تایید شده : 0 ، در حال بررسی : 0 ، مجموع : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی با غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


اپلیکیشن فوتو والپیپر
Translate »