دانلود والپیپر خداحافظ توییتر - فوتو والپیپر

عکس و والپیپر مورد نیاز خود را درخواست کنید. ارسال درخواست

Rate this post

دانلود والپیپر خداحافظ توییتر با کیفیت بالا از وبسایت فوتو والپیپر

Download High quality Twitter Bird Seeya  Wallpaper from Foto Wallpaper website

والپیپر خداحافظ توییتر

 

 

 

 

 

توییتر (به انگلیسی: Twitter) که در سال ۲۰۲۳ به اِکْس (????) بازسازی برند کرد، یک شبکهٔ اجتماعی و یک سرویس ارائه‌دهندهٔ میکروبلاگ است که به کاربران اجازه می‌دهد تا پیام متنی را که توییت (به انگلیسی: Tweet) نامیده می‌شود، ارسال کنند.توییت‌ها نخست به ۱۴۰ حرف محدود شده بودند، اما در ۷ نوامبر ۲۰۱۷، این محدودیت به ۲۸۰ حرف در هر توییت، به‌جز زبان‌های چینی، ژاپنی و کره‌ای، ارتقا پیدا کرد.این محدودیت برای کاربران مشترک توییتر بلو ابتدا به ۴٬۰۰۰ و سپس به ۱۰٬۰۰۰ حرف افزایش یافت.

کاربرانی که در X (توئیتر سابق) ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند توییت ارسال کنند (پس از تغییر نام پست و رپست)، و جواب بدهند و همچنین آن‌ها را لایک کنند اما کاربران ثبت‌نام نشده تنها می‌توانند توییت‌ها (پستها) را مشاهده کنند. همچنین کاربران می‌توانند از طریق وبگاه X، پیامک یا نرم‌افزار کاربردی تلفن‌همراه به X دسترسی داشته باشند.

توییتر در مارس ۲۰۰۶ به‌دست نوآ گلس، بیز استون و اوان ویلیامز ایجاد شد و در ژوئیهٔ ۲۰۰۶ آغاز به‌کار کرد. این میکروبلاگینگ در سال ۲۰۱۲ بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر داشت که ۳۴۰ میلیون توییت در روز می‌فرستند و بیش از ۱٫۶ میلیارد جستجو در آن انجام می‌شود.در سال ۲۰۱۳، توییتر یکی از ده وبسایت برتر در فهرست محبوب‌ترین وبگاه‌ها اعلام شد و همچنین، به عنوان «پیامک اینترنتی» توصیف شده‌است. از سال ۲۰۱۸، توییتر ماهانه بیش از ۳۲۱ میلیون کاربر فعال دارد. همچنین از سال ۲۰۱۵ تا به امروز، توییتر بحث و اخبار گسترده‌ای را برای اطلاع‌رسانی سیاست‌های ایالات متحده به وجود آورده‌است. در حین انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده آمریکا سال ۲۰۱۶، توییتر بزرگ‌ترین منبع اخبار مربوط به روز بود که ۴۰ میلیون توییت مربوط به انتخابات ساعت در ساعت ۱۰ شب به وقت تهران (منطقه زمانی شرقی) ارسال شد.

توییتر با شعار «چه کار می‌کنید؟» (به انگلیسی: ?What are you doing) پا به میدان وب ۲٫۰ گذاشت اما در نوامبر ۲۰۰۹ این شعار به «چه چیزی در حال رخ دادن است؟» (به انگلیسی: ?What’s happening) تغییر کرد. یکی از ویژگی‌های توییتر محدود بودن به تایپ تنها ۲۸۰ کاراکتر است. این دو شناسه به قدری نو بود که به سرعت در بین کاربران اینترنت به محبوبیت رسید. در توییتر افزون برفرستادن نوشتار می‌توان فیلم، عکس و صدا نیز فرستاد.توییتر در لغت به معنی جیک‌جیک‌کردن است.

شرکت توییتر در سان‌فرانسیسکو، ایالت کالیفرنیا بود و نیز در بیش از ۲۵ کشور جهان دفتر مرکزی داشت. پس از خرید شرکت توییتر توسط ایلان ماسک، توییتر زیرمجموعه‌ای از اکس کورپ شد. لوگوی جدید روی ساختمان مرکزی این شرکت در سان‌فرانسیسکو هم به نمایش درآمده است.

 

 

 

 

سایت فوتو والپیپر  مرجع دانلود والپیپرهای ( 10K 8K 4K 2K ) به شما این امکان را می‌دهد انواع والپیپر ها و تصاویر پس زمینه را با کیفیت های خیره کننده دانلود کرده و لذت ببرید. در این قسمت ما والپیپر خداحافظ توییتر

را با کیفیت های بالا را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . اکنون میتوانید والپیپر خداحافظ توییتر را با  چهار کیفیت متفاوت  جهت استفاده بر روی کامپیوتر . تبلت و موبایل خود دانلود کنید

ارسال متن والپیپر خداحافظ توییتر
رزولیشن , 2K (2560 × 1440) , 4K (3840 × 2160) , Full HD (1920 × 1080) , هنرمند , والپیپر بدون نظر 42 views بازدید 10 نوامبر 2023 صفحه اصلی

ارسال دیدگاه

تایید شده : 0 ، در حال بررسی : 0 ، مجموع : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی با غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


اپلیکیشن فوتو والپیپر
Translate »