دانلود والپیپر ماشین برابوس 900 - فوتو والپیپر

عکس و والپیپر مورد نیاز خود را درخواست کنید. ارسال درخواست

Rate this post

دانلود والپیپر ماشین برابوس 900 با کیفیت بالا از وبسایت فوتو والپیپر

Download High quality Brabus 900 Rocket R 2023  Wallpaper from Foto Wallpaper website

والپیپر ماشین برابوس 900

 

 

 

 

بِرابوس (به آلمانی: Brabus GmbH) شرکت آلمانی فعال در زمینه تیونینگ خودرو است که در سال ۱۹۷۷ در شهر باتروپ آلمان(منطقه رور) تاسیس شد. برابوس متخصص خودروهای مرسدس بنز، میباخ و اسمارت است، هرچند در سال ۲۰۲۲ دو پورشه و حتی یک رولزرویس را نیز تیونینگ کرد. برابوس بزرگ ترین تیونر مرسدس بنز پس از مرسدس – آ ام گ، زیرمجموعه گروه مرسدس بنز از دهه ۱۹۹۰ است.

 

 

 

 

تاریخچه

برابوس با نام کامل BRABUS GmbH در سال ۱۹۷۷ تأسیس شد. مقر اصلی شرکت در بوتتروپ آلمان شکل گرفت و از همان ابتدا، بهینه‌سازی فنی و ظاهری محصولات مرسدس بنز به‌عنوان هدف آن تعیین شد.

اما متوجه شد که اکثر سفارشی سازان موجود نمی توانند دیدگاه او را درک کنند یا نیازهای او را برآورده کنند، بنابراین تصمیم گرفت برند خود را راه اندازی کند. بودو تصمیم گرفت شرکتی در سطح GmbH تأسیس کند که در سیستم اداری آلمان، به شرکت‌های با مسئولیت محدود اطلاق می‌شود. طبق قوانین آن زمان آلمان، ثبت شرکت به‌صورت انفرادی ممکن نبود و بودو بوشمن به شریک نیاز داشت. به‌همین‌دلیل، دوست دوران دانشگاه بوشمن، کلوس براکمن، هم‌بنیان‌گذار اولین شرکت تخصصی تیونینگ مرسدس بنز برای عرضه‌ی عمومی شد.شرکت نهایی با ترکیبی از نام‌های خانوادگی براکمن(به آلمانی: Brackman) و بوشمن(به آلمانی: Buschmann) «برابوس» نام گرفت.

چندی بعد، براکمن از شراکت کناره گرفت و سهمش را به مبلغی معادل ۱۰۰ مارک(واحد پول آلمان پیش از پیوستن به یورو) واگذار کرد. او به کار وکالت ادامه داد و البته از ابتدا هم، علاقه‌ای به خودروهای اسپرت نداشت. در سمت دیگر ماجرا، بودو بوشمن شیفته‌ی مدل‌های تقویت شده بود و با کمک‌های مالی و فکری پدر برابوس را پیش برد. هنگام تأسیس شرکت، بودو بوشمن ۲۲ سال داشت و از دانشگاه حقوق و تجارت فارغ‌التحصیل شده بود.

در سال ۲۰۱۲، برابوس شروع به ساخت سومین کارخانه خود در بوتتروپ کرده بود.

 

 

 

فعالیت‌ها

تمرکز اصلی برابوس دستیابی به حداکثر عملکرد خودرو از طریق افزایش اسب بخار و حرکت است. مشتریان می توانند یا از برابوس خودرو بخرند، یا خودروی خود را برای سفارشی سازی و یا تعمیر ارسال کنند. مشتریانی که یک خودرو را سفارش می دهند، به طور مستقیم شامل خرید یک مدل خاص از مرسدس و سپس اصلاح آن براساس درخواست مشتری است. برابوس به ارائه تنظیم گران قیمت مشهور است.

برابوس همچنین تغییرات ظاهری از جمله اسپویلر با پروفایل پایین، کیت بدنه، اسپویلر فیبر کربن و چرخ های آلیاژی چند تکه را ارائه می دهد. سایر ارتقاها شامل LSDهای مسابقه ای، سیستم اگزوز مسابقه ای باز، ترمزهای دیسکی دوازده پیستونه و تعویض موتور می شوند. همچنین مشتریان می توانند پکیج کامل موتور را داشته باشند، یا موتورهای اسپرت جدیدی از AMG برای آن ها اصلاح شده باشد.

موتورهای برابوس از بلوک های کوچک ۲۰۰ اسب بخاری برای پیشرانه های مرسدس بنز SLK کلاس و مرسدس بنز CLK کلاس تا بلوک های توئین توربو ۹۰۰ اسب بخاری برای مرسدس بنز S کلاس را شامل می شوند. این شرکت همچنین بهبودهایی را در فضای داخلی از تودوزی سفارشی، گلگیرها، رکاب ها، پدال ها و تریم تا لوازم الکترونیکی مختلف مانند صفحه نمایش LCD عریض تر برای میباخ فراهم می کند.

 

 

 

سایت فوتو والپیپر  مرجع دانلود والپیپرهای ( 10K 8K 4K 2K ) به شما این امکان را می‌دهد انواع والپیپر ها و تصاویر پس زمینه را با کیفیت های خیره کننده دانلود کرده و لذت ببرید. در این قسمت ما والپیپر ماشین برابوس 900

را با کیفیت های بالا را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . اکنون میتوانید والپیپر ماشین برابوس 900 را با  چهار کیفیت متفاوت  جهت استفاده بر روی کامپیوتر . تبلت و موبایل خود دانلود کنید

ارسال متن والپیپر ماشین برابوس 900

ارسال دیدگاه

تایید شده : 0 ، در حال بررسی : 0 ، مجموع : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی با غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


اپلیکیشن فوتو والپیپر
Translate »