دانلود والپیپر بیلی ایلیش شماره 4 - فوتو والپیپر

عکس و والپیپر مورد نیاز خود را درخواست کنید. ارسال درخواست

Rate this post

دانلود والپیپر بیلی ایلیش شماره 4 با کیفیت بالا از وبسایت فوتو والپیپر

Download High quality Billie Eilish Elle Magazine wallpaper from Foto Wallpaper website

والپیپر بیلی ایلیش شماره 4

 

 

 

 

 

 

 

بیوگرافی بیلی آیلیش

 

 

 

بیلی ایلیش، خواننده و ترانه سرای اهل کالیفرنیا در ۱۸ دسامبر ۲۰۰۱ در لس آنجلس، کالیفرنیا متولد شد. او دختر مگی بایرد، معلم، هنرپیشه و فیلمنامه‌نویس و پاتریک اوکانل بازیگر که در فیلم‌هایی مانند مرد آهنی ظاهر شده بود. پدر و مادر آیلیش هر دو موسیقی‌دان‌های آماتور هستند. او از نژاد ایرلندی و اسکاتلندی است. او از طریق لقاح مصنوعی به دنیا آمد و در محله هایلند پارک لس آنجلس بزرگ شد.

بیلی ایلیش در لس آنجلس کالیفرنیا متولد و بزرگ شد. او که به خانواده ای از نوازندگان تعلق داشت ، مقدر بود که در هنرهای نمایشی فعالیت کند. او از سن 8 سالگی به یک گروه کر وارد شد و تا زمانی که 11 ساله شد ، شروع به نوشتن و خواندن آهنگ های خود کرد. برادر بزرگتر او ، فینئاس اوکانل ، بزرگترین تأثیر را در زندگی او داشت. او گروه خودش را داشت و آهنگی را با عنوان ‘Ocean Eyes’ نوشت. آهنگ بیلی را اجرا کرد و به صورت آنلاین منتشر کرد و موفقیت بزرگی به دست آورد.

 

در حال حاضر آیلیش به همراه والدینش در هایلند پارک، محله‌ای در شمال شرقی لس آنجلس زندگی می‌کند.

در ۲۷ نوامبر ۲۰۱۸ پس از انتشار ویدئوهایی در فضای مجازی مبنی بر مبتلا بودن آیلیش به بیماری نشانگان توره او در اینستاگرام خود اعلام کرد که به این عارضه عصبی مبتلا است. همچنین او بیان کرده‌است که حس‌آمیزی دارد و تجربه افسردگی نیز داشته‌است. او دربارهٔ استفاده از مواد مخدر به گاردین گفت: «هیچ وقت موادمخدر استفاده نکردم و چیزی نکشیدم […] این چیزها برام جالب نیستند.» آیلیش گیاهخوار بزرگ شده‌است و به‌طور مرتب در رسانه‌های اجتماعی از وگانیسم دفاع می‌کند.

 

 

 

نام کامل: بیلی آیلیش پایرت بیرد اوکانل

زادهٔ : ۱۸ دسامبر ۲۰۰۱ لس آنجلس، کالیفرنیا، آمریکا

پیشه : خواننده، ترانه‌نویس

حرفه : موسیقی

سبک : پاپ ، الکترو پاپ، دارک پاپ

ساز(ها) : آواز، پیانو، ساز یوکللی

سال‌های فعالیت : ۲۰۱۵- اکنون

والدین : مگی بایرد (مادر)

پاتریک اوکانل (پدر)

قد :163 سانتی متر

منبع:بیوته

 

 

 

 

سایت فوتو والپیپر به شما این امکان را می‌دهد انواع والپیپر ها و تصاویر زمینه را با کیفیت های بسیار بالا دانلود کرده و لذت ببرید. در این قسمت ما والپیپر بیلی ایلیش

را با کیفیت های بالا را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . اکنون میتوانید والپیپر بیلی ایلیش را با  چهار کیفیت متفاوت  جهت استفاده بر روی کامپیوتر . تبلت و موبایل خود دانلود کنید.

ارسال متن والپیپر بیلی ایلیش شماره 4
رزولیشن , 2K (2560 × 1440) , 4K (3840 × 2160) , Full HD (1920 × 1080) , موزیک , والپیپر بدون نظر 168 views بازدید 20 ژانویه 2023 صفحه اصلی

ارسال دیدگاه

تایید شده : 0 ، در حال بررسی : 0 ، مجموع : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی با غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


اپلیکیشن فوتو والپیپر
Translate »