دانلود والپیپر لیدی گاگا - فوتو والپیپر

عکس و والپیپر مورد نیاز خود را درخواست کنید. ارسال درخواست

Rate this post

دانلود والپیپر لیدی گاگا با کیفیت بالا از وبسایت فوتو والپیپر

Download High qualit Lady Gaga 2019 wallpaper from Foto Wallpaper website

والپیپر لیدی گاگا

 

 

 

 

 

بیوگرافی لیدی گاگا

 

 

یکی از شناخته شده ترین چهره های کل جهان، لیدی گاگا می باشد. البته باید بدانید که لیدی گاگا نام هنری او است و در شناسنامه اش نام استفانی جوآن انجلینا جرمنوتا به ثبت رسیده است. پدر او یک کارآفرین اینترنتی بود و با مادر لیدی گاگا در ایتالیا آشنا شد. هر دو این افراد اصالتی ایتالیایی داشتند اما قبل از متولد شدن فرزندانشان، به نیویورک آمریکا مهاجرت کردند. لیدی گاگا در بیست و هشتمین روز ماه مارس ۱۹۸۶ و در امریکا به دنیا آمد. از این رو یک هنرمند دورگه ایتالیایی آمریکایی می باشد.

این چهره خواهر کوچکتری دارد که او هم در زمینه هنر فعالیت می کند. ناتالی جرمنوتا خواهر کوچکتر لیدی گاگا است که هم اکنون مشغول به فعالیت در زمینه طراحی مد و فشن می باشد. این چهره از سن ۴ سالگی به اصرار مادرش وارد دنیا هنر شد. نخستین فعالیت هنری لیدی گاگا نواختن پیانو بود. پس از آن مشغول به آموختن فعالیت بازیگری شد و ده سال در یکی موسسه تئاتر به نام لی استراسبرگ به این آموزش پرداخت. او در حالی که تنها ۱۷ سال داشت در رشته موسیقی وارد دانشگاه نیویورک شد و تنها ۲ سال بعد، یعنی در سال ۲۰۰۵، تحصیل کردن را رها کرد.

وی به بازیگری علاقه زیادی داشت و پس از چندین بار انجام تست بازیگری سرانجام توانست در یک دوربین مخفی ظاهر شود. وی همچنین فعالیت های موسیقی خود را ادامه داد و در سال ۲۰۰۵ با دوستان خود گروه استفانی جرمنوتا را تشکیل داد. وی نخستین ترک پاپ الکترونیک خود را در سال ۲۰۰۷ منتشر نمود و پس از آن توانست تا حدودی به جامعه هنری معرفی شود.

 

 

 

 

 

 

سایت فوتو والپیپر به شما این امکان را می‌دهد انواع والپیپر ها و تصاویر زمینه را با کیفیت های بسیار بالا دانلود کرده و لذت ببرید. در این قسمت ما والپیپر لیدی گاگا

را با کیفیت های بالا را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . اکنون میتوانید والپیپر لیدی گاگا را با  چهار کیفیت متفاوت  جهت استفاده بر روی کامپیوتر . تبلت و موبایل خود دانلود کنید.

ارسال متن والپیپر لیدی گاگا
رزولیشن , 2K (2560 × 1440) , 4K (3840 × 2160) , Full HD (1920 × 1080) , موزیک , والپیپر بدون نظر 48 views بازدید 30 دسامبر 2022 صفحه اصلی

ارسال دیدگاه

تایید شده : 0 ، در حال بررسی : 0 ، مجموع : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی با غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


اپلیکیشن فوتو والپیپر
Translate »