دانلود والپیپر دی جی آویچی - فوتو والپیپر

عکس و والپیپر مورد نیاز خود را درخواست کنید. ارسال درخواست

Rate this post

دانلود والپیپر دی جی آویچی با کیفیت بالا از وبسایت فوتو والپیپر

Download High qualit Avicii wallpaper from Foto Wallpaper website

والپیپر دی جی آویچی

 

 

 

بیوگرافی دی جی آویچی

 

 

تیم برگلینگ ۸ سپتامبر ۱۹۸۹ ( ۲۸ ساله) در استکهلم سوئد به دنیا آمد. او بیشتر با نام هنری «آویچی» (AVICII) شناخته می‌شد، یک موسیقیدان، دی‌جی، ریمیکس‌کننده، و تهیه‌کننده موسیقی بود.

برگلینگ در جایگاه سوم مجله دی‌جی قرار گرفت و دو بار هم نامزد دریافت جایزه گرمی شد، نخستین بار در سال ۲۰۱۲ برای آهنگ “Sunshine” که با «دیوید گتا» کار کرده بود و بار بعدی برای آهنگ “Levels” در سال ۲۰۱۳. نخستین ترانه او به نام “Seek Bromance” موفق شد در چندین کشور جهان به جمع ۲۰ ترانه برتر راه یابد.

برگلینگ به نواختن چند ساز مسلط بود. از او دو آلبوم به یادگار مانده است: True (حقیقت) و Stories (داستان‌ها)

 

آویچی یکی از معروف‌ترین دی‌جی‌های دنیا و ستاره موسیقی رقص در ۲۸ سالگی در عمان درگذشت. دلیل مرگ «آویچی» با نام واقعی تیم برگلینگ اعلام نشده و نمایندگان او گفته‌اند در این باره بیانیه‌ای صادر نخواهد شد.

این دی جی در سال ۲۰۱۶ به خاطر اوضاع نامناسب جسمی مجبور شد از برگزاری اجراهای زنده منصرف شود. در سال ۲۰۱۴ آپاندیس و کیسه صفرای او برداشته شدند. آویچی به خاطر سابقه مصرف بالای الکل، پانکراتیت حاد (التهاب پانکراس) داشت.

تحقیقات بیشتر نشان می دهد که دلیل مرگ او جنایی نبوده است. هواداران آویچی روز شنبه در استکهلم جمع شدند تا به این ابر ستاره ۲۸ ساله سوئدی دنیای موسیقی ادای احترام کنند.

«آویچی» یکی از مشهورترین دی جی های دنیا بود که توانسته بود نامش را در عرصه موسیقی الکترونیک ثبت کند. او با هنرمندان بزرگی چون «مدونا» و «کریس مارتین» همکاری کرده بود.

به رغم اینکه برنامه های او از محبوبیت خارق العاده ای برخوردار بود و موسیقی پرانرژی او در کلوپ های مشهور دنیا پخش می شد، زندگی شخصی اش با ناملایماتی همراه بود.

این دی جی مشهور دو سال پیش گفت می خواهد مدتی استراحت کند و دلیل این تصمیم را خستگی، استرس و بیماری عنوان کرده بود. او در کل بیش از ۸۰۰ برنامه اجرا کرد و به گفته خودش این سبک زندگی، باعث ایجاد تنش و اضطراب در او شده بود.

سایت فوتو والپیپر به شما این امکان را می‌دهد انواع والپیپر ها و تصاویر زمینه را با کیفیت های بسیار بالا دانلود کرده و لذت ببرید. در این قسمت ما والپیپر دی جی آویچی

را با کیفیت های بالا را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . اکنون میتوانید والپیپر دی جی آویچی را با  چهار کیفیت متفاوت  جهت استفاده بر روی کامپیوتر . تبلت و موبایل خود دانلود کنید.

ارسال متن والپیپر دی جی آویچی

ارسال دیدگاه

تایید شده : 0 ، در حال بررسی : 0 ، مجموع : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی با غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


اپلیکیشن فوتو والپیپر
Translate »