دانلود والپیپر داکوتا جانسون - فوتو والپیپر

عکس و والپیپر مورد نیاز خود را درخواست کنید. ارسال درخواست

Rate this post

دانلود والپیپر داکوتا جانسون با کیفیت بالا از وبسایت فوتو والپیپر

Download High qualit Dakota Johnson  wallpaper from Foto Wallpaper website

والپیپر داکوتا جانسون

 

 

بیوگرافی داکوتا جانسون

 

 

داکوتا جانسون (Dakota Mayi Johnson) بازیگر و مدل آمریکایی در اکتبر سال 1989 در آستین تگزاس آمریکا در خانواده ای هنرمند و بازیگر به دنیا آمد.

پدرش دان جانسون و مادرش ملانی گریفیث هر دو از بازیگران مطرح سینمای آمریکا بودند. وی همچنین نوه بازیگر مشهور تیپی هدرن است، که شهرت وی بیشتر برای بازی در فیلم پرندگان آلفرد هیچکاک به دست آمده است. پدر بزرگش پیتر گریفیث هم یک بازیگر معروف بود.

 

پدر ناتنی داکوتا جانسون هنرپیشه و کارگردان مطرح اسپانیایی، آنتونیو باندراس است. آننتونیو باندراس در سال 1996 با ملانی گریفیث مادر داکوتا ازدواج کرد که حاصل این ازدواج دختری به نام استلا باندراس (خواهر ناتنی داکوتا جانسون) است. آنتونیو باندراس رابطه خوبی با داکوتا داشت و حامی او محسوب میشد و آموزش داکوتا را برعهده داشت.

 

داکوتا جانسون از بازیگران نسل سوم هالیوود است که در کودکی به رقص علاقه مند بود و در 12 سالگی برای اولین بار مدل مجله نوجوانان ووگ شد.

داکوتا در سال 1999 یعنی در سن 10 سالگی اولین نقش آفرینی خودش را در فیلم “دیوانه در آلاباما” تجریه کرد. وی در این فیلم به همراه مادر و خواهرش حضور داشت و ناپدری اش آنتونیو باندراس هم تهیه کننده این شاهکار سینمایی بود.

 

داکوتا جانسون ناچار شد برای اتمام تحصیلاتش چندین سال از حرفه بازیگری فاصله بگیرد و سپس به صورت حرفه ای در سال 2010 با فیلم موفق “شبکه اجتماعی” به کارگردانی دیوید فینچر بار دیگر به سینما بازگشت، که این فیلم نامزد دریافت 8 جایزه اسکار شد. وی در این فیلم در کنار جاستین تیمبرلیک به خوبی درخشید.

 

داکوتا مهارت بازیگری، اجرا و کاریزمای صحنه را از اجدادش که بزرگان هالیوود بودند، ارث گرفته بود.

داکوتا در سال 2006 به عنوان بانوی گلدن گلاب انتخاب شد و اولین بانوی نسل دومی گلدن گلاب شد همانطور که مادر او ،ملانی گریفیث، نیز در سال 1975 همین عنوان را به خود اختصاص داد.

 

داکوتا جانسون علاوه بر بازیگری در حرفه مدلینگ نیز فعالیت دارد. وی یکی از مدل های برندهای مطرح IMG و Mango بود. در سال 2011 نیز برای شرکت استرالیایی “Wish” مدل شد. این ستاره هالیوودی هر آنچه برای مدلینگ نیاز بود را داشت: ظاهر زیبا و جذاب، فرم بدنی لاغر، سلیقه و سبک خاص. همین ویژگی ها او را در دنیای مد موفق کرد.

 

 

 

نام اصلی: داکوتا جانسون

تاریخ تولد: اکتبر سال 1989

محل تولد: تگزاس آمریکا

حرفه اصلی: بازیگر و مدل آمریکایی

شروع فعالیت: از سال 1999

 

 

 

منبع:بیوته

 

 

سایت فوتو والپیپر به شما این امکان را می‌دهد انواع والپیپر ها و تصاویر زمینه را با کیفیت های بسیار بالا دانلود کرده و لذت ببرید. در این قسمت ما والپیپر داکوتا جانسون

را با کیفیت های بالا را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . اکنون میتوانید والپیپر داکوتا جانسون را با  چهار کیفیت متفاوت  جهت استفاده بر روی کامپیوتر . تبلت و موبایل خود دانلود کنید.

ارسال متن والپیپر داکوتا جانسون

ارسال دیدگاه

تایید شده : 0 ، در حال بررسی : 0 ، مجموع : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی با غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


اپلیکیشن فوتو والپیپر
Translate »