دانلود والپیپر کریستن استوارت - فوتو والپیپر

عکس و والپیپر مورد نیاز خود را درخواست کنید. ارسال درخواست

Rate this post

دانلود والپیپر کریستن استوارت با کیفیت بالا از وبسایت فوتو والپیپر

Download High quality Kristen Stewart wallpaper from Foto Wallpaper website

والپیپر کریستن استوارت

 

 

بیوگرافی کریستن استوارت

 

 

کریستن استوارت با نام کامل کریستن جیمز استوارت بازیگر و فیلم ساز آمریکایی است که در تاریخ 9 آوریل سال 1990 در لس آنجلس کالیفرنیا متولد شده است.

جان استوارت، پدر آمریکایی کریستین، مدیر صحنه و تهیه کننده تلویزیون است و مادر استرالیایی اش جولز مان استوارت به عنوان ناظر فیلمنامه و کارگردان فعالیت می کند. او یک برادر بزرگ تر به نام کامرون بی استوارت و دو برادر خوانده به نام های دانا و تیلور دارد.

کریستن استوارت دوران کودکی خود را در کلرادو و پنسیلوانیا گذراند و در هشت سالگی به همراه خانواده اش در لس آنجلس ساکن شد. در همان زمان توسط یک استعداد یاب در تئاتر مدرسه ای کشف شد و بعد از یک سال، اولین تجربه بازیگری خود در در فیلم سیزدهمین سال را به دست آورد.

استوارت تا کلاس هفتم در کلاس های مدرسه حضور پیدا می کرد اما به دلیل مشغله کاری به تحصیلات راه دور روی آورد و از دبیرستان فارغ التحصیل شد.

فعالیت کریستن استوارت در زمینه فیلم و سینما چندان عجیب نبود زیرا خانواده اش در این عرصه مشغول به کار بودند اما خودش فکر می کرد در نهایت یک فیلمنامه نویس یا کارگردان شود زیرا بازیگری در خانواده اش عرف نبود و او نمی خواست جلوی دوربین و در مرکز توجه باشد.

 

 

 

سایت فوتو والپیپر به شما این امکان را می‌دهد انواع والپیپر ها و تصاویر زمینه را با کیفیت های بسیار بالا دانلود کرده و لذت ببرید. در این قسمت ما والپیپر گال گدوت

را با کیفیت های بالا را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . اکنون میتوانید والپیپر گال گدوت را با  چهار کیفیت متفاوت  جهت استفاده بر روی کامپیوتر . تبلت و موبایل خود دانلود کنید.

ارسال متن والپیپر کریستن استوارت

ارسال دیدگاه

تایید شده : 0 ، در حال بررسی : 0 ، مجموع : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی با غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


اپلیکیشن فوتو والپیپر
Translate »