دانلود والیپیپر سریال خاندان اژدها - فوتو والپیپر

عکس و والپیپر مورد نیاز خود را درخواست کنید. ارسال درخواست

Rate this post

دانلود والپیپر سریال خاندان اژدها با کیفیت بالا از وبسایت فوتو والپیپر

Download High qualit House Of The Dragon 2022 Season 1 wallpaper from Foto Wallpaper website

سریال خاندان اژدها

 

 

 

 

خاندان اژدها (انگلیسی: House of the Dragon)

 

مجموعهٔ تلویزیونی درام فانتزی آمریکایی است که به عنوان پیش‌درآمدی بر بازی تاج‌وتخت (۲۰۱۱–۲۰۱۹)، دومین نمایش در این فرنچایز است و توسط جرج آر. آر. مارتین و رایان کندال برای اچ‌بی‌او ساخته شده‌است. هر دو سریال بر پایهٔ رمان‌های ترانه یخ و آتش اثر مارتین ساخته شده‌اند. کندال و میگل سپاچنیک تهیه‌کنندگان اصلی این سریال هستند. این سریال بر اساس بخش‌هایی از رمان آتش و خون، حدود ۲۰۰ سال پیش از وقایع بازی تاج‌وتخت و ۱۷۲ سال پیش از تولد دنریس تارگرین می‌گذرد. وقایع آن آغاز افول سلطنت خاندان تارگرین را به تصویر می‌کشد، که منجر به جنگ جانشینی تارگرین‌ها معروف به «رقص اژدهایان» می‌شود.

سفارش ساخت خاندان اژدها در اکتبر ۲۰۱۹ داده شد. انتخاب بازیگران در ژوئیه ۲۰۲۰ انجام و تصویربرداری اصلی از آوریل ۲۰۲۱ در بریتانیا آغاز شد. این سریال در تاریخ ۲۱ اوت ۲۰۲۲ پخش شد و فصل اول آن شامل ده قسمت است. این سریال پنج روز پس از پخش، برای فصل دوم تمدید شد. سپاچنیک پس از فصل اول نقش خود را به عنوان تهیه‌کنندهٔ اصلی ترک می‌کند و کندال به عنوان تنها تهیه‌کنندهٔ اصلی برای فصل دوم باقی خواهد ماند.

 

 

 

 

سایت فوتو والپیپر به شما این امکان را می‌دهد انواع والپیپر ها و تصاویر زمینه را با کیفیت های بسیار بالا دانلود کرده و لذت ببرید. در این قسمت ما والپیپر سریال خاندان اژدها

را با کیفیت های بالا را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . اکنون میتوانید والپیپر سریال خاندان اژدها را با  چهار کیفیت متفاوت  جهت استفاده بر روی کامپیوتر . تبلت و موبایل خود دانلود کنید.

ارسال متن والیپیپر سریال خاندان اژدها
رزولیشن , 2K (2560 × 1440) , 4K (3840 × 2160) , Full HD (1920 × 1080) , سریال , والپیپر بدون نظر 184 views بازدید 30 دسامبر 2022 صفحه اصلی

ارسال دیدگاه

تایید شده : 0 ، در حال بررسی : 0 ، مجموع : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی با غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


اپلیکیشن فوتو والپیپر
Translate »