دانلود والپیپر گل فریتیلاریا - فوتو والپیپر

عکس و والپیپر مورد نیاز خود را درخواست کنید. ارسال درخواست

Rate this post

دانلود والپیپر گل فریتیلاریا با کیفیت بالا از وبسایت فوتو والپیپر

Download High quality Ios 11 Flower Fritillaria Wallpaper from Foto Wallpaper website

والپیپر گل فریتیلاریا

 

 

 

 

 

معرفی گل فریتیلاریا

 

این گل لاله نیست ، گل نرگس نیست اما یک گل پیاز بسیار شناخته شده در بسیاری از باغ ها است. ویژگی آن: گلهای دارای ساقه بالا که در بالای هر توده گل و یا سبزیجات برجسته است. بیایید ببینیم که به چه ویژگی های مراقبت های اقلیمی ، تغذیه ای و عمومی نیاز دارد. فریتیلاریا امپریالیس

 

در داخل گونه های گل برای باغبانی زینتی ، کاملاً ممکن است گونه هایی که بیشترین وزن را دارند ، گل های پیاز باشند. سنبل ، لاله ، آزالیا ، گل نرگس … از نظر ژنتیکی ، طی سالها شگفتی های واقعی و ترکیب رنگی که تقریباً غیرممکن است تصور شود ، به لطف کار خوب باغداران برای چندین نسل ، برای به دست آوردن انواع و ارقام از هر نوع رنگی ، مقاومت و سازگاری با آب و هوای مختلف.

 

بعلاوه ، به نظر می رسد که این کافی نیست ، رشد آنها نسبتاً آسان است و اگر پیازها در شرایط خوبی باشند ، تقریباً با تلاش کم ، شکوفه های چشمگیری ایجاد می کنند. ایده آل برای کسانی که تازه کار خود را شروع می کنند. گل های پیاز زیادی وجود دارد و اگر معروف ترین گل های ذکر شده در پاراگراف قبلی را کنار بگذاریم ، موارد دیگری وجود دارد که اگرچه کمتر شناخته شده اند ، اما همچنین نقش خاصی دارند و ما نمی توانیم آنها را ترک کنیم. یکی از آنها یکی است که امروز درباره آن صحبت می کنیم تاج شاهنشاهی یا فریتیلاریا امپریالیس

 

برخی از ویژگی های فریتیلاریا امپریالیس

اگر این تیره را باید از نظر مورفولوژی تعریف می کرد ، می توانیم ساقه های گل دار آن را برجسته کنیم که به ارتفاعی برسند که در بالای اکثر گلها برجسته باشد و یک گروه گل مانند زنگوله آویزان شود. رنگ های گرم از زرد تا قرمز از طریق پرتقال به ارقام مختلف بستگی دارد. گلها در زیر برگها آویزان می شوند و به گونه ای تنظیم می شوند که گویی یک دسته گل مفصل است. این گل از بهار است ، به همین دلیل ما تصمیم گرفته ایم که در اواسط ماه آوریل در مورد آن صحبت کنیم.

 

 

شرایط در حال رشد فریتیلاریا امپریالیس

آب و هوا و قرار گرفتن در معرض آفتاب بسته به رقم ، تنوع زیادی از نظر مقاومت وجود دارد. گرچه بعضی از آنها آب و هوای گرم یا معتدلی دارد آنها می توانند زمستان های سخت را تحمل کنند. ارقام با a وجود دارد مقاومت مقاومت H6 (≈ -20 ºC). اگرچه مقداری آفتاب را تحمل می کند ، توصیه می شود که آن را در مناطق نیمه سایه در تخت گلها قرار دهید که تحت حفاظت از یک درخت تاج نیمه متراکم قرار دارند. این در هوای گرم اگر درجه حرارت نسبتاً سرد باشد ، می تواند در برابر آفتاب مستقیم مقاومت کند.

 

خاک و کود

نوع خاک باید بسیار باشد غنی از هوموس ، تازه ، شل و اکسیژنه و بیش از همه خوب تخلیه شده است. محدوده pH آن نباید نگران کننده باشد. از خاکهای خنثی تا کمی اسیدی یا اساسی به خوبی رشد می کند. زهکشی و تغذیه از اهمیت بیشتری برخوردار است. برای کود ، سهم کمپوست بالغ برای اطمینان از در دسترس بودن کامل مواد مغذی.

 

نکات عمومی کاشت و مراقبت

FrItillaria imperialis به عمق کاشت نسبتاً عمیقی نیاز دارد. بین 10 تا 20 سانتی متر بسته به نوع (کوتاه تر یا بلندتر). این تضمین می کند ساقه های گل بیش از یک متر به حالت ایستاده باقی مانده و به شکلی که باید به نظر برسند. کاشت پیازها معمولاً در پاییز انجام می شود. پس از پایان گلدهی ، ساقه های محکم و بلند باید در سطح زمین بریده شوند.

 

 

 

 

 

منبع:کشاورز آنلاین

 

 

سایت فوتو والپیپر به شما این امکان را می‌دهد انواع والپیپر ها و تصاویر زمینه را با کیفیت های بسیار بالا دانلود کرده و لذت ببرید. در این قسمت ما والپیپر  گل فریتیلاریا

را با کیفیت های بالا را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . اکنون میتوانید والپیپر گل فریتیلاریا را با  چهار کیفیت متفاوت  جهت استفاده بر روی کامپیوتر . تبلت و موبایل خود دانلود کنید.

ارسال متن والپیپر گل فریتیلاریا
رزولیشن , 2K (2560 × 1440) , 4K (3840 × 2160) , Full HD (1920 × 1080) , گل ها , والپیپر بدون نظر 56 views بازدید 16 سپتامبر 2022 صفحه اصلی

ارسال دیدگاه

تایید شده : 0 ، در حال بررسی : 0 ، مجموع : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی با غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


اپلیکیشن فوتو والپیپر
Translate »