دانلود والپیپر کیتی پری ( شماره 3 ) - فوتو والپیپر

عکس و والپیپر مورد نیاز خود را درخواست کنید. ارسال درخواست

Rate this post

دانلود والپیپر کیتی پری با کیفیت بالا از وبسایت فوتو والپیپر

Download High quality Katy Perry Apple Garage Band Wallpaper from Foto Wallpaper website

دانلود والپیپر کیتی پری شماره 3

 

 

 

بیوگرافی کیتی پری

 

 

 

کاترین الیزابت هادسن (انگلیسی: Katheryn Elizabeth Hudson؛ زادهٔ ۲۵ اکتبر ۱۹۸۴) که با نام حرفه‌ای کِیتی پِری (Katy Perry) شناخته می‌شود، خواننده، ترانه‌نویس و داور تلویزیونی آمریکایی است. او در نوجوانی از موسیقی غیر مذهبی منع شده بود و با موسیقی گاسپل بزرگ شد. کیتی در سال اول دبیرستان حرفهٔ موسیقی را با نام کیتی هادسن و با انتشار آلبومی با همین نام در سال ۲۰۰۲ آغاز کرد. یک سال بعد به لس آنجلس مهاجرت کرد تا در زمینه موسیقی غیرمذهبی فعالیت کند. او مشترکاً با گروه ماتریکس آلبومی را ضبط کرد که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. او همچنین آلبومی با گلن بالارد ضبط کرد که به خاطر مسائل مربوط به قرارداد، هیچ‌گاه منتشر نشد.

در آوریل ۲۰۰۷، پری با کپیتال رکوردز قرارداد بست. در سال ۲۰۰۸ با انتشار تک‌آهنگی به نام «دختری را بوسیدم» از آلبوم دومش یکی از پسرها که پاپ راک بود، به شهرت رسید. تک‌آهنگ‌های «دختران کالیفرنیا»، «رویای نوجوانی»، «آتش‌بازی»، «ای.تی.» و «آخرین شب جمعه (تی‌جی‌آی‌اف)» از آلبوم سوم وی به نام رویای نوجوانی که از دیسکو تأثیر گرفته‌است، در جدول بیلبورد ۲۰۰ به رتبه یک دست یافتند. رؤیای نوجوانی نخستین آلبوم یک هنرمند زن بود که ۵ تک‌آهنگ با رتبهٔ ۱ فهرست بیلبورد داشت و دومین آلبوم در طول تاریخ بعد از آلبوم بد (۱۹۸۷) مایکل جکسون. در مارس ۲۰۱۲، او این آلبوم را با نام رؤیای نوجوانی: شیرینی کامل دوباره منتشر کرد که آهنگ‌های «بخشی از من» و «کاملاً هوشیار» به ترتیب به رتبه‌های اول و دوم بیلبورد راه پیدا کردند.

آلبوم چهارم پری با نام منشور در سال ۲۰۱۳ روانهٔ بازار شد که شامل آهنگ‌های «غرش» و «اسب تیره» با رتبهٔ ۱ بیلبورد بود. پری معمولاً کار ترانه‌سرایی آهنگ‌هایش را با همکاری دیگران به ویژه دکتر لوک و مکس مارتین انجام می‌دهد. آلبوم الکتروپاپ گواه پنجمین آلبوم او بود که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و به عنوان سومین آلبوم پری به رتبه اول آمریکا دست یافت. ششمین آلبوم او به نام لبخند که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد، نشانه‌ای از بازگشت به ریشه‌های پاپ آثار پیشینش بود.

پری تاکنون جوایز و نامزدی‌های زیادی شامل ۴ رکورد جهانی گینس، ۵ جایزه موسیقی آمریکا، یک جایزه بریت و یک جایزه جونو دریافت کرده و از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۸ نامش در فهرست «پردرآمدترین زنان در موسیقی» که توسط مجله فوربز گردآوری شده، بوده‌است. در طول حرفه‌اش او بیش از ۴۰ میلیون آلبوم و ۱۰۰ میلیون تک‌آهنگ در سرتاسر دنیا فروخته‌است که او را تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان تاریخ کرده‌است. ارزش او در سال ۲۰۲۰ برابر با ۳۳۰ میلیون دلار است. در جهان فیلم نیز او در ژوئیه ۲۰۱۱، برای اولین بار در فیلم اسمورف‌ها به جای شخصیت اسمورف مو طلا صحبت کرد و در سال ۲۰۱۳ در دنبالهٔ آن نیز همین نقش را بر عهده داشت. در ژوئیه سال ۲۰۱۲، وی مستند کیتی پری: بخشی از من را منتشر کرد که در آن به زندگی‌اش به عنوان یک هنرمند و ازدواج کوتاه‌مدتش با راسل برند بازیگر و کمدین انگلیسی در اوایل دههٔ ۲۰۱۰ میلادی پرداخته شده‌است. پری همچنین نخستین فردی است که در سال ۲۰۱۷ میلادی به رقم ۱۰۰ میلیون دنبال‌کننده در توئیتر دست یافت و نامش در رکوردهای جهانی گینس ثبت شد او از سال ۲۰۱۸ به عنوان یکی از داوران امریکن آیدل فعالیت دارد.

 

 

 

آلبوم‌شناسی

  • کیتی هادسن (۲۰۰۱)
  • یکی از پسرها (۲۰۰۸)
  • رویای نوجوانی (۲۰۱۰)
  • منشور (۲۰۱۳)
  • گواه (۲۰۱۷)
  • لبخند (۲۰۲۰)

فیلم‌شناسی

  • اسمورف‌ها (۲۰۱۱)
  • کیتی پری: بخشی از من (۲۰۱۲)
  • اسمورف‌ها ۲ (۲۰۱۳)
  • برند: دومین بازگشت (۲۰۱۵)
  • کیتی پری:تور جهانی منشوری (۲۰۱۵)
  • جرمی اسکات: طراح مردمی (۲۰۱۵)
  • زولندر ۲ (۲۰۱۶)

 

 

 

 

سایت فوتو والپیپر  مرجع دانلود والپیپرهای ( 10K 8K 4K 2K ) به شما این امکان را می‌دهد انواع والپیپر ها و تصاویر پس زمینه را با کیفیت های خیره کننده دانلود کرده و لذت ببرید. در این قسمت ما والپیپر کیتی پری

را با کیفیت های بالا را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . اکنون میتوانید والپیپر کیتی پری را با  چهار کیفیت متفاوت  جهت استفاده بر روی کامپیوتر . تبلت و موبایل خود دانلود کنید

ارسال متن والپیپر کیتی پری ( شماره 3 )

ارسال دیدگاه

تایید شده : 0 ، در حال بررسی : 0 ، مجموع : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی با غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


اپلیکیشن فوتو والپیپر
Translate »