دانلود والپیپر کارتون آبشار جاذبه - فوتو والپیپر

عکس و والپیپر مورد نیاز خود را درخواست کنید. ارسال درخواست

Rate this post

دانلود والپیپر کارتون آبشار جاذبه با کیفیت بالا از وبسایت فوتو والپیپر

Download High quality Gravity Falls wallpaper from Foto Wallpaper website

دانلود والپیپر کارتون آبشار جاذبه

 

 

 

 

 

آبشار جاذبه (به انگلیسی: Gravity falls) انیمیشن تلویزیونی ماجراجویی فانتزی، رازآلود، فراطبیعی و کمدی-درام به تهیه‌کنندگی جان آشیما، آرن اسپینگر، و به کارگردانی الکس هیرش می‌باشد که در کانال پخش انیمیشن دیزنی تولید شده‌است. این سریال حول محور دو نوجوان ۱۳ ساله دیپر پاینز و میبل پاینز روایت می شود که تابستان خود را با استنلی پاینز عموی بزرگشان که فردی در ظاهر پول پرست ، بسیار خانواده دوست و البته گاهی جامعه ستیز است می‌گذرانند . این دو در اواسط فصل دوم با برادر پنهان عمویشان استن فورد پاینز آشنا می‌شوند که فردی بسیار باهوش می باشد و از ضریب هوشی بالایی برخوردار است. او به عنوان یکی از محبوب‌ترین دانشمندان انیمیشنی شناخته می‌شود. گویندگان این انیمیشن جیسون ریتر، کریستین شال، لیندا کاردلیانی و الکس هیرش هستند. این سریال در دو فصل (که هر فصل دارای ۲۰ قسمت است) به اتمام رسید و قسمت پایانی آن اوایل فوریه ۲۰۱۶ در شبکه دیزنی اکس‌دی پخش شد.این انیمیشن سریالی برنده جایزه کودکان BAFTA و جایزه Nickelodeon Brazil Kids در سال ۲۰۱۸ و جوایز برگزیده نوجوانان و جایزه انی در سال ۲۰۱۵ است و برای چندین جایزه دیگر نیز (از جمله جایزه Peabody در سال ۲۰۱۶) نامزد دریافت جایزه شده‌است.

 

 

 

 

 

خلاصه داستان

پدر و مادر دیپر پاینز و میبل پاینز تصمیم می‌گیرند برای تابستان فرزندان خود را به شهری به نام آبشار جاذبه که عموی آنها یعنی استنلی پاینز در آن زندگی می‌کند بفرستند. اما داستان از اینجا شروع می‌شود که دیپر با اتفاقات عجیبی در این شهر مواجه می‌شود و متوجه جریاناتی می‌شود. در همین حال میبل به دلیل اجتماعی بودنش دوستان زیادی پیدا می‌کند. محوریت داستان بر اساس داستان اصلی، یعنی اتفاقات عجیبی که در سریال پیش می‌آید پایه‌گذاری شده‌است. در قسمت ۱۸ فصل اول سریال موجودی مثلثی شکل که قدرت مطلق به نظر می آید به اسم بیل سایفر وارد داستان می‌شود که همه چیز را می‌داند و قدرت بی‌نهایت دارد. او موجودی بسیار مرموز است و درواقع از قسمت اول سریال به طرز مخفیانه فعالیت می‌کرده است. در فصل ۲ قسمت ۱۱ استن فورد پاینز (عموی دیپر و میبل) از دروازه میان بعدی بعد از چند سال بیرون می‌آید و در قسمت های پایانی سریال درحالی که دروازه ای به سوی جهان بیل سایفر و دنیای صد و چهل دوم از ردیف پنج(به گفته استنفورد پاینز) باز می‌شود، بیل دوستان و زیر دستان خود را فرا می‌خواند و قصد نابودی جهان و تصرف دنیا های موازی را دارد. دیپر و میبل و اهالی دیگر شهر با کمک یکدیگر شهر را نجات می‌دهند و فصل دوم سریال تمام می‌شود.

 

 

 

 

 

 

سایت فوتو والپیپر به شما این امکان را می‌دهد انواع والپیپر ها و تصاویر زمینه را با کیفیت های بسیار بالا دانلود کرده و لذت ببرید. در این قسمت ما والپیپر آبشار جاذبه

را با کیفیت های بالا را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . اکنون میتوانید والپیپر آبشار جاذبه را با  چهار کیفیت متفاوت  جهت استفاده بر روی کامپیوتر . تبلت و موبایل خود دانلود کنید.

ارسال متن والپیپر کارتون آبشار جاذبه

ارسال دیدگاه

تایید شده : 0 ، در حال بررسی : 0 ، مجموع : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی با غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


اپلیکیشن فوتو والپیپر
Translate »