دانلود والپیپر هارلی کوین به دنبال طعمه - فوتو والپیپر

عکس و والپیپر مورد نیاز خود را درخواست کنید. ارسال درخواست

Rate this post

دانلود والپیپر هارلی کوین به دنبال طعمه با کیفیت بالا از وبسایت فوتو والپیپر

Download High quality Harley Quinn Looking For Prey  Wallpaper from Foto Wallpaper website

دانلود والپیپر هارلی کوین به دنبال طعمه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همه چیز در مورد شخصیت هارلی کویین

 

 

می‌گویند که پشت هر مرد موفقی، یک زن موفق ایستاده است. اگر جوکر را یک مرد موفق در نظر بگیریم، زن موفق پشت او هم هارلی کویین است. این دو شخصیت از مهم‌ترین عوامل ایجاد آشوب و هرج و مرج در شهر گاتهام و از بزرگ‌ترین دردسرهای بتمن به حساب می‌آیند.

هارلی کویین این روزها تبدیل به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های کمیک بوک‌های دی‌سی شده است. شهرت او به قدری زیاد شد که دیگر نیازی نبود تا حتی در کنار جوکر قرار بگیرد و توانست مسیر خودش را برود.

 

هارلی کویین به عنوان معشوقه و سایدکیک جوکر پا به دنیای داستان‌های بتمن گذاشت. او نیز مانند شریکش از نظر ذهنی دچار دیوانگی و جنون شده و از طرف دیگر علاقه بی‌چون و چرایی نسبت به پادشاه جرم و جنایت گاتهام دارد تا به این ترتیب به سربازی ارزشمند در لشکر جوکر تبدیل شود.

با این حال، شهرتی که هارلی کویین در این سال‌ها برای خودش رقم زده، باعث شد تا او دیگر چندان به جوکر وابسته نباشد. پس از حضور پررنگ در مدیوم‌های خارج از کمیک، این سایدکیک جوکر مسیرش را حتی در دنیای کمیک‌ها نیز از دلقک دیوانه گاتهام جدا کرد تا به دنبال سرنوشت خودش به عنوان یک آنتی‌هیرو که با خانواده خفاشی بتمن همکاری می‌کند برود.

 

شاید در ظاهر هارلی کویین صرفاً یک شخصیت دیوانه و بدون توانایی خاص دیده شود اما بیش از این در مورد او نمی‌توان اشتباه کرد. باید به یاد داشت که هارلی قبل از این که تبدیل به سایدکیک جوکر شود، روان‌پزشک یکی از خطرناک‌ترین تیمارستان‌های دنیا و پزشک معالج خطرناک‌ترین ویلن بتمن بود. چنین جایگاهی نیاز به هوش و استعداد بالایی دارد که هارلین کویینزل از آن بهره می‌برد.

از طرف دیگر، هارلین کویینزل از همان دوران کودکی در مسابقات ژیمناستیک شرکت می‌کرده و جوایز فراوانی نیز از این نظر کسب کرده است؛ بنابراین او یک ژیمناست ماهر محسوب می‌شود. سال‌ها همراهی‌اش با جوکر هم باعث شده تا او بتواند توانایی‌هایش را بهبود ببخشد و در زمینه استفاده از سلاح‌های سرد، گرم و حتی مواد منفجره مهارت کسب کند.

برخلاف اکثر ویلن‌ها و شخصیت‌های کمیک بوکی که به منابع بی‌نهایتی دسترسی دارند اما هارلی کویین پس از ترک جوکر، محدودیت‌های زیادی پیدا کرده است. تصور این که او را تا دندان مسلح با انواع و اقسام سلاح، ابزار و یا حتی وسیله نقلیه ببینیم نیز به این دلیل سخت‌تر شده است.

هر از چند گاهی هارلی را با حیوان خانگی (یا در برخی موارد حیوانات خانگی) محبوبش می‌بینیم که به او در برخی موارد مثل درگیری‌ها کمک می‌کنند. البته هارلی کویین چندان علاقه‌ای به حیوانات خانگی عادی ندارد و حیوان مورد بحث ما در واقع کفتار است.

دیوانگی و آسیب‌های ذهنی هارلی کویین نیز هر از چند گاهی به طور شدید بر روی او تأثیر می‌گذارد. گاهی اوقات به صورت آسیب زننده و گاهی نیز با القای انجام کارهای دیوانه‌واری که می‌توانند زندگی خودش و اطرافیانش را نجات دهند.

 

 

 

شناسنامه هارلی کویین (Harley Quinn)

– اولین حضور:
در سریال انیمیشنی Batman: The Animated Series: قسمت Joker’s Favor (پخش در ماه سپتامبر سال ۱۹۹۲)
در دنیای کمیک‌ها: شماره ۱۲ کمیک The Batman Adventures (انتشار در ماه سپتامبر سال ۱۹۹۳)
– ناشر: دی‌سی
– خالقان: پاول دینی (Paul Dini) و بروس تیم (Bruce Timm)
– نام کامل: هارلین فرانسیس کویینزل (Harleen Frances Quinzel)
– کمیک‌های پیشنهادی برای مطالعه:
The Batman Adventures: Mad Love (انتشار در ماه سپتامبر سال ۱۹۹۳)
Batman: Harley Quinn (انتشار در ماه اکتبر سال ۱۹۹۹)
Gotham City Sirens (انتشار از ماه ژانویه سال ۲۰۰۹ تا ماه آگوست سال ۲۰۱۱)
Harley Quinn (انتشار از ماه اکتبر سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰)
Harleen (انتشار از ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ تا ماه فوریه سال ۲۰۲۰)

 

 

 

 

منبع:ویجیاتو

 

 

 

 

سایت فوتو والپیپر به شما این امکان را می‌دهد انواع والپیپر ها و تصاویر زمینه را با کیفیت های بسیار بالا دانلود کرده و لذت ببرید. در این قسمت ما والپیپر  هارلی کوین به دنبال طعمه

را با کیفیت های بالا را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . اکنون میتوانید والپیپر هارلی کوین به دنبال طعمه را با  چهار کیفیت متفاوت  جهت استفاده بر روی کامپیوتر . تبلت و موبایل خود دانلود کنید

ارسال متن والپیپر هارلی کوین به دنبال طعمه

ارسال دیدگاه

تایید شده : 0 ، در حال بررسی : 0 ، مجموع : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی با غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


اپلیکیشن فوتو والپیپر
Translate »