دانلود والپیپر نیمار جونیور در جام جهانی فوتبال قطر - فوتو والپیپر

عکس و والپیپر مورد نیاز خود را درخواست کنید. ارسال درخواست

Rate this post

دانلود والپیپر نیمار جونیور در جام جهانی فوتبال قطر با کیفیت بالا از وبسایت فوتو والپیپر

Download High quality Neymar Jr Fifa World Cup Qatar wallpaper from Foto Wallpaper website

دانلود والپیپر نیمار جونیور در جام جهانی فوتبال قطر

بیوگرافی نیمار

 

اطلاعات شخصی
نام کامل نیمار داسیلوا سانتوس جونیور
زادروز ۵ فوریهٔ ۱۹۹۲ ‏(۳۲ سال)
زادگاه موگی داس کروزس، برزیل
قد ۱٫۷۵ متر (۵ فوت ۹ اینچ)
پست مهاجم
اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی الهلال
شمارهٔ پیراهن ۱۰
باشگاه‌های جوانان
۱۹۹۹–۲۰۰۳ پورتوگوئستا سانتیستا
۲۰۰۳–۲۰۰۹ سانتوس
باشگاه‌های حرفه‌ای*
سال‌ها باشگاه‌ها بازی (گل)
۲۰۰۹–۲۰۱۳ سانتوس ۱۳۹ (۷۲)
۲۰۱۳–۲۰۱۷ بارسلونا ۱۸۶ (۱۰۵)
۲۰۱۷–۲۰۲۳ پاری سن ژرمن ۱۷۳ (۱۱۸)
۲۰۲۳– الهلال ۳ (۱)
تیم ملی
۲۰۰۹ زیر ۱۷ سال برزیل ۳ (۱)
۲۰۱۱ زیر ۲۰ سال برزیل ۷ (۹)
۲۰۱۲–۲۰۱۶ زیر ۲۳ سال برزیل ۱۴ (۸)
۲۰۱۰– برزیل ۱۲۸ (۷۹)

 

 

 

 

 

 

نِیمار دا سیلوا سانتوس جونیور (به پرتغالی برزیل: Neymar da Silva Santos Júnior) (زادهٔ ۵ فوریهٔ ۱۹۹۲) که با نام نیمار جونیور یا به شکل ساده‌تر نِیمار شناخته می‌شود؛ بازیکن فوتبال اهل برزیل است که برای باشگاه الهلال بازی می‌کند. او یکی از بهترین بازیکنان جهان و از بهترین بازیکنان برزیلی تمام ادوار به شمار می‌رود که با توانایی بالای گلزنی و مهارت‌های دریبل تکنیکی و کنترل توپ در فوتبال به شهرت رسید. او یکی از چهار بازیکنی در فوتبال است که در سه باشگاه مختلف، بیش از ۱۰۰ گل را برای هر باشگاه به ثمر رسانده است.

نیمار اولین بازی حرفه‌ای خود را در ۱۷ سالگی برای سانتوس انجام داد و در این باشگاه به عنوان یک بازیکن با استعداد به شهرت رسید. او در دو قهرمانی پائولیستا (لیگ حرفه‌ای ایالت سائوپائولو)، یک قهرمانی جام حذفی برزیل و یک قهرمانی کوپا لیبرتادورس در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ نقش داشت و دو بار پیاپی در این سال‌ها بهترین بازیکن سال آمریکای جنوبی شد. او سپس در سال ۲۰۱۳ به باشگاه بارسلونا پیوست و در آن‌جا بخشی از مثلث هجومی معروف MSN را در کنار لیونل مسی و لوئیس سوارز تشکیل داد که سه‌گانه قاره‌ای لا لیگا، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا را در فصل ۱۵–۲۰۱۴ کسب کردند. او در ۳ اوت ۲۰۱۷ با قراردادی به مبلغ ۲۲۲ میلیون یورو به پاری سن ژرمن انتقال یافت که او را به گران‌ترین بازیکن کل تاریخ فوتبال تبدیل کرد. او با پاری سن ژرمن چهار قهرمانی در لیگ ۱ فرانسه را به دست آورد و در اولین فصل حضورش (۱۸–۲۰۱۷) به عنوان بهترین بازیکن لیگ ۱ انتخاب شد.

نیمار در ردهٔ ملی از زمان اولین بازی ملی‌اش در ۱۸ سالگی تاکنون، با ۷۹ گل در ۱۲۶ بازی، بهترین گلزن ملی برزیل است. او در زمان حضور در تیم ملی جوانان برزیل به این تیم در قهرمانی جوانان آمریکای جنوبی کمک کرد و بهترین گلزن این جام شد. او در جام کنفدراسیون‌ها ۲۰۱۳ نیز ضمن انتخاب به عنوان بهترین بازیکن و برندهٔ توپ طلای این جام، برزیل را به قهرمانی رساند اما جام جهانی ۲۰۱۴ را به دلیل مصدومیت نیمه‌کاره رها کرد. او همچنین به عنوان کاپیتان، با تیم ملی زیر ۲۳ سال برزیل در المپیک ۲۰۱۶ ریو به قهرمانی رسید. او کوپا آمریکا ۲۰۱۹ را هم به دلیل مصدومیت از دست داد اما به عنوان بهترین گلزن کوپا آمریکا ۲۰۲۱ با برزیل نایب‌قهرمان شد.

نیمار دو بار در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ در رده‌بندی توپ طلا، به عنوان سومین بازیکن سال جهان انتخاب شد. در سال ۲۰۱۱ جایزه پوشکاش فیفا را به دلیل یک گل انفرادی تحسین‌شده کسب کرد. او در خارج از فوتبال، یک شخصیت ورزشی مشهور و از پردرآمدترین ورزشکاران جهان است. مجله تایم در سال ۲۰۱۷، نیمار را جزو ۱۰۰ شخصیت تأثیرگذار جهان معرفی کرد و در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ مجله‌های فرانس فوتبال و فوربز، او را سومین ورزشکار پردرآمد جهان دانستند.

 

 

 

 

 فوتو والپیپر  مرجع دانلود والپیپرهای ( 10K 8K 4K 2K ) به شما این امکان را می‌دهد انواع والپیپر ها و تصاویر پس زمینه را با کیفیت های خیره کننده دانلود کرده و لذت ببرید. در این قسمت ما والپیپر دوکاتی پانیگل مبارز خیابانی

را با کیفیت های بالا را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . اکنون میتوانید والپیپر دوکاتی پانیگل مبارز خیابانی را با  چهار کیفیت متفاوت  جهت استفاده بر روی کامپیوتر . تبلت و موبایل خود دانلود کنید

انواع والپیپر ها با تفکیک کیفیت

برای دانلود والپیپر ورزش روی عبارت کلیک کنید.

برای دانلود والپیپر 4K روی عبارت کلیک کنید.

برای دانلود والپیپر 8K روی عبارت کلیک کنید.

برای دانلود والپیپر 10K روی عبارت کلیک کنید.

همچنین برای دانلود فولدر آیکون می توانید از عبارت لینک شده استفاده کنید.

ارسال متن والپیپر نیمار جونیور در جام جهانی فوتبال قطر

ارسال دیدگاه

تایید شده : 0 ، در حال بررسی : 0 ، مجموع : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی با غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


اپلیکیشن فوتو والپیپر
Translate »