دانلود والپیپر محمد صلاح در باشگاه لیورپول - فوتو والپیپر

عکس و والپیپر مورد نیاز خود را درخواست کنید. ارسال درخواست

Rate this post

دانلود والپیپر محمد صلاح با کیفیت بالا از وبسایت فوتو والپیپر

Download High quality Mohamed Salah Liverpool wallpaper from Wallpaper website

والپیپر محمد صلاح در باشگاه لیورپول

بیوگرافی محمد صلاح

اطلاعات شخصی
نام کامل محمد صلاح حامد محروس غالی
زادروز ۱۵ ژوئن ۱۹۹۲ ‏(۳۱ سال)
زادگاه نجریج‎، بسیون، مصر
قد ۱٫۷۵ متر (۵ فوت ۹ اینچ)
پست مهاجم
اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی لیورپول
شمارهٔ پیراهن ۱۱
باشگاه‌های جوانان
۲۰۰۴–۲۰۰۵ Ittihad Basyoun[۵]
۲۰۰۵–۲۰۰۶ Othmason Tant
۲۰۰۶–۲۰۱۰ مقاولون
باشگاه‌های حرفه‌ای*
سال‌ها باشگاه‌ها بازی (گل)
۲۰۱۰–۲۰۱۲ مقاولون ۳۸ (۱۱)
۲۰۱۲–۲۰۱۴ بازل ۴۷ (۹)
۲۰۱۴–۲۰۱۶ چلسی ۱۳ (۲)
۲۰۱۵ ← فیورنتینا (قرضی) ۱۶ (۶)
۲۰۱۵–۲۰۱۶ ← آ.اس. رم (قرضی) ۳۴ (۱۴)
۲۰۱۶–۲۰۱۷ آ.اس. رم ۳۱ (۱۵)
۲۰۱۷– لیورپول ۲۴۱ (۱۵۳)
تیم ملی
۲۰۱۰–۲۰۱۱ زیر ۲۰ سال مصر ۱۱ (۳)
۲۰۱۱–۲۰۱۲ زیر ۲۳ سال مصر ۱۱ (۴)
۲۰۱۱– مصر ۹۸ (۵۶)

 

 

محمد صلاح حامد محروس غالی (عربی: محمد صلاح حامد محروس غالي؛ زادهٔ ۱۵ ژوئن ۱۹۹۲) بازیکن فوتبال اهل مصر است که برای باشگاه لیورپول بازی می‌کند و کاپیتان تیم ملی مصر است.

او سابقه عضویت در تیم‌های المقاولون العرب،بازل، چلسی، فیورنتینا، رم و لیورپول را دارد. صلاح سابقه ۹۵ بازی و ۵۵ گل ملی در کارنامه دارد. محمد صلاح در بازی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ با گل کردن پنالتی در دقیقهٔ ۹۵ باعث صعود مصر به جام جهانی پس از ۲۸ سال شد.

 

باشگاهی حرفه‌ای

المقاولون العرب

محمد صلاح فوتبالش را از آکادمی باشگاه المقاولون مصر شروع کرد و در ابتدا در پست مدافع چپ تیم جوانان باشگاه بازی می‌کرد. او همچنین در سال ۲۰۱۰ نخستین بازی خود را در سطح بزرگسالان برای این باشگاه انجام داد. وی در دسامبر ۲۰۱۰، در بازی برابر الاهلی توانست نخستین گلش را بزند.

بازل

باشگاه فوتبال بازل دومین مقصد اوست. در آوریل سال ۲۰۱۲، او با قراردادی چهار ساله، رسماً به عنوان بازیکن جدید باشگاه بازل سوئیس معرفی شد. در ژوئن، نخستین بازی‌اش و در اوت نخستین حضور رسمی خود به عنوان بازیکن بازل را تجربه کرد. او یک هفته پس از نخستین حضور در لیگ، نخستین گلش در تیم تازه‌اش را زد.

چلسی

در ژانویه ۲۰۱۴، انتقال صلاح به چلسی با مبلغی نزدیک به ۱۱ میلیون پوند انجام شد. این انتقال، او را به نخستین بازیکن مصری تاریخ باشگاه فوتبال چلسی تبدیل کرد. در فوریهٔ همان سال، صلاح در پیروزی تیمش مقابل نیوکاسل، نخستین حضورش در لیگ برتر را تجربه کرد. نخستین گلش نیز در شهرآورد لندن، در برابر آرسنال به ثبت رسید. او در بازی‌های زیادی برای چلسی به میدان نرفت و برخی رسانه‌ها حضورش در این تیم را ناموفق می‌دانند.

فیورنتینا

در روزهای پایانی نقل و انتقالات زمستانی ۲۰۱۵، صلاح به‌طور قرضی راهی فیورنتینا شد. با وجود اینکه فیورنتینا می‌خواست قراردادش را دائمی کند، این بازیکن قبول نکرد.

رم

محمد صلاح با وجود پیشنهاد از فیورنتینا به رم پیوست. او اعلام کرد از این انتقال خوشحال است و رم را یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های بزرگ جهان دانست.

لیورپول

محمد صلاح که دیگر در رسانه‌ها از او با عنوان «ستارهٔ مصری» یاد می‌شد، با انتقالی ۴۵ میلیون یورویی به باشگاه فوتبال لیورپول پیوست.با عدم موفقیت در گل‌زنی در بازی‌های ابتدایی یورگن کلوپ سرمربی لیورپول به علت جذب بازیکن برگشت خورده دیگر تیم لیگ برتری یعنی چلسی مورد هجمه انتقادات قرار گرفت اما صلاح به سرعت توانایی‌های خود را اثبات کرد و در پایان فصل اول با ۳۶ گل زده بالاتر از لیونل مسی و هری کین بهترین گل‌زن لیگ‌های برتر اروپا شد. محمد صلاح یکی از مهره‌های تأثیرگذار لیورپول در کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۱۹–۲۰۱۸ و لیگ برتر انگلستان در فصل ۲۰–۲۰۱۹ بود.

زندگی شخصی

وی یک فرزند دختر به نام مکه دارد که در سال ۲۰۱۴ متولد شده‌است. صلاح مسلمان است و معمولاً پس از گل زدن سجده می‌کند. تعدادی از هواداران لیورپول شعاری برای وی بر وزن تک‌آهنگ Good Enough ساخته‌اند که در آن خوانده می‌شود اگر او به گل زدن ادامه دهد من نیز مسلمان خواهم شد.

به او توسط هوادارانش و مطبوعات لقب فرعون، و جدیدتر لقب پادشاه مصری توسط هواداران لیورپول داده شده‌است.

 

 

 

 فوتو والپیپر  مرجع دانلود والپیپرهای ( 10K 8K 4K 2K ) به شما این امکان را می‌دهد انواع والپیپر ها و تصاویر پس زمینه را با کیفیت های خیره کننده دانلود کرده و لذت ببرید. در این قسمت ما والپیپر محمد صلاح

را با کیفیت های بالا را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . اکنون میتوانید والپیپر محمد صلاح را با  چهار کیفیت متفاوت  جهت استفاده بر روی کامپیوتر . تبلت و موبایل خود دانلود کنید

انواع والپیپر ها با تفکیک کیفیت

برای دانلود والپیپر ورزش روی عبارت کلیک کنید.

برای دانلود والپیپر 4K روی عبارت کلیک کنید.

برای دانلود والپیپر 8K روی عبارت کلیک کنید.

برای دانلود والپیپر 10K روی عبارت کلیک کنید.

همچنین برای دانلود فولدر آیکون می توانید از عبارت لینک شده استفاده کنید.

ارسال متن والپیپر محمد صلاح در باشگاه لیورپول

ارسال دیدگاه

تایید شده : 0 ، در حال بررسی : 0 ، مجموع : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی با غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


اپلیکیشن فوتو والپیپر
Translate »