دانلود والپیپر مارگو رابی 2023 - فوتو والپیپر

عکس و والپیپر مورد نیاز خود را درخواست کنید. ارسال درخواست

Rate this post

دانلود والپیپر مارگو رابی 2023 با کیفیت بالا از وبسایت فوتو والپیپر

Download High quality Margot Robbie 2023 wallpaper from Foto Wallpaper website

والپیپر مارگو رابی 2023

 

 

 

بیوگرافی  مارگو رابی

 

مارگو الیس رابی ملقب به مارگو رابی در ۲ جولای سال ۱۹۹۰ در شهر دالبی استرالیا متولد شد. مادرش فیزیوتراپیست و پدرش کشاورز است. والدین مارگو زمانی که او پنج ساله بود از یکدیگر جدا شدند و او از آن زمان تا وقتی که به آمریکا مهاجرت کرد با مادرش زندگی می‌کرد. مارگو رابی دو برادر و یک خواهر دارد. برادر بزرگ او بدلکار و برادر کوچکش مانند او بازیگر است. او همزمان با تحصیل در کالج کویینزلند به کارهای مختلفی از جمله ساندویچ فروشی در مترو مشغول بود. جالب است بدانید که مارگو رابی شباهت زیادی با یکی دیگر از بازیگران استرالیایی یعنی سامارا ویوینگ دارد و بسیاری این دو ستاره را با یکدیگر اشتباه می‌گیرند.

مارگو پس از فارق‌التحصیل شدن در ۱۷ سالگی به ملبورن رفت و تمام تمرکز خود را روی بازیگری گذاشت و خیلی زود توانست نقش‌های کوتاهی را در چند سریال استرالیایی از آن خود کند. او پس از حضور به عنوان بازیگر مهمان در سریال Neighbors توانست نظر تهیه‌کننده و نویسندگان این سریال را جلب کرده و از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ در بیشتر قسمت‌های این سریال به ایفای نقش پرداخت. مارگو رابی همزمان با بازی در این سریال، نقش اول فیلم ترسناک I.C.U. را بر عهده گرفت.

این بازیگر جوان پس از سه سال کار در استرالیا به نیویورک رفت تا بتواند شانس خود را برای بازی در فیلم‌های هالیوودی بیازماید. اولین تجربه‌س مارگو رابی در هالیوود به سریال Pan Am مربوط می‌شود. این سریال درام که در دو فصل بین سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ از شبکه‌ی ABC پخش می‌شد به داستان چند مهماندار هواپیما پرداخته است. این بازیگر جوان پس از حضور در این سریال، در فیلم کمدی درام About Time بازی کرد.

 

 

سایت فوتو والپیپر به شما این امکان را می‌دهد انواع والپیپر ها و تصاویر زمینه را با کیفیت های بسیار بالا دانلود کرده و لذت ببرید. در این قسمت ما والپیپر  مارگو رابی

را با کیفیت های بالا را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . اکنون میتوانید والپیپر مارگو رابی را با  چهار کیفیت متفاوت  جهت استفاده بر روی کامپیوتر . تبلت و موبایل خود دانلود کنید.

ارسال متن والپیپر مارگو رابی 2023

ارسال دیدگاه

تایید شده : 0 ، در حال بررسی : 0 ، مجموع : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی با غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


اپلیکیشن فوتو والپیپر
Translate »