دانلود والپیپر فیلم واندر وومن 1984 - فوتو والپیپر

عکس و والپیپر مورد نیاز خود را درخواست کنید. ارسال درخواست

Rate this post

دانلود والپیپر فیلم واندر وومن 1984 با کیفیت بالا از وبسایت فوتو والپیپر

Download High quality Wonderwoman 1984 Movie Wallpaper from Foto Wallpaper website

دانلود والپیپر فیلم واندر وومن 1984

 

 

 

 

 

 

 

 

خلاصه داستان فیلم ۱۹۸۴ Wonder Woman

در سال ۱۹۸۴ و در طول جنگ سرد، پرنسس دایانا/ زن شگفت‌انگیز با دو دشمن قدرتمند روبه‌رو می‌شود: باربارا ان مینروا یا چیتا و مکسول لرد. از طرفی نیز عشقش استیو ترور برای کمک به او برمی گردد.

 

 

زمان های نمایش فیلم در سراسر دنیا

فیلم واندر وومن ۱۹۸۴ در تاریخ ۱۵ دسامبر (۲۵ آذر) در یک رویداد مجازی که توسط شرکت دی سی کامیکس برگزار شده بود، برای اولین‌بار به نمایش درآمد. علاوه‌براین هم این اثر قرار است در تاریخ ۲۵ دسامبر (۵ دی) در سینماهای ایالات متحده نمایش داده شود. پیش از این، این فیلم اکران بین المللی‌اش را از تاریخ ۱۶ دسامبر (۲۶ آذر) در چند کشور از جمله چین آغاز کرده بود. البته شرکت برادران وارنر در نظر دارد تا این فیلم را در تاریخ ۲۵ دسامبر (۵ دی) به‌صورت دیجیتالی در سرویس استریم اچ‌بی‌او مکس نمایش دهد.

 

 

 

نقد و بررسی فیلم Wonder Woman 1984

یک اثر ماجراجویی درخشان و امیدوارکننده است که به آثار ابرقهرمانی‌ای که سال گذشته نمایش داده شده بودند، ادای احترام می‌کند. ما در این فیلم شاهد یک خط داستانی کامیک بوکی کلاسیک در ابعاد سینمایی هستیم که در آن یک مرد دیوانه و فوق‌العاده محبوب، قصد دارد که کنترل جهان را در دستان خود بگیرد. بااین‌حال، در برخی صحنه‌ها لحن سبک و سطحی‌ای وجود دارد. دنیای سینمایی فعلی شرکت دی سی وضعیت دارک و تاریکی دارد. اما به نظر می‌رسد با وجود فیلمی که قرار بود در زیبایی نئونی دهه ۸۰ غرق شود، آن‌ها بالاخره راهی را پیدا کردند حتی درخشندگی و نور واندر وومن را هم کم کنند. متاسفانه تمام جلوه‌های درخشانی که در قسمت اول این مجموعه وجود داشت، در فیلم واندر وومن ۱۹۸۴ از بین رفته است.

 

 

 

 

 

سایت فوتو والپیپر به شما این امکان را می‌دهد انواع والپیپر ها و تصاویر زمینه را با کیفیت های بسیار بالا دانلود کرده و لذت ببرید. در این قسمت ما والپیپر فیلم واندر وومن 1984

را با کیفیت های بالا را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . اکنون میتوانید والپیپر فیلم واندر وومن 1984 را با  چهار کیفیت متفاوت  جهت استفاده بر روی کامپیوتر . تبلت و موبایل خود دانلود کنید.

ارسال متن والپیپر فیلم واندر وومن 1984

ارسال دیدگاه

تایید شده : 0 ، در حال بررسی : 0 ، مجموع : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی با غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


اپلیکیشن فوتو والپیپر
Translate »