دانلود والپیپر فیلم ناپلئون - فوتو والپیپر

عکس و والپیپر مورد نیاز خود را درخواست کنید. ارسال درخواست

Rate this post

دانلود والپیپر فیلم ناپلئون با کیفیت بالا از وبسایت فوتو والپیپر

Download High quality Napoleon 2023  Wallpaper from Foto Wallpaper website

دانلود والپیپر فیلم ناپلئون

 

 

 

 

 

 

ناپلئون (انگلیسی: Napoleon) فیلم درام تاریخی حماسی محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ریدلی اسکات و نویسندگی دیوید اسکارپا است. داستان واقعی این فیلم مبتنی بر زندگی ناپلئون بناپارت است که عمدتاً به قدرت رسیدن رهبر فرانسه و نیز رابطهٔ او با ملکه ژوزفین را به تصویر می‌کشد. واکین فینیکس و ونسا کربی به‌ترتیب نقش ناپلئون و ژوزفین را ایفا می‌کنند.

ناپلئون در ۱۴ نوامبر ۲۰۲۳ در پاریس به نمایش درآمد و قرار است که ۲۲ نوامبر ۲۰۲۳ به‌وسیلهٔ گروه سینمایی سونی پیکچرز در ایالات متحده و بریتانیا اکران شود. این فیلم سپس از طریق سرویس اینترنتی اپل تی‌وی پلاس پخش خواهد شد.

زمینهٔ داستانی

این فیلم به قدرت رسیدن ناپلئون از طریق دیدگاه رابطهٔ اعتیادآور و ناپایدار او با ملکه ژوزفین را به تصویر می‌کشد.

بازیگران

واکین فینیکس (راست) در نقش ناپلئون بناپارت (چپ) ظاهر خواهد شد.
  • واکین فینیکس در نقش ناپلئون
  • ونسا کربی در نقش ملکه ژوزفین
  • طاهر رحیم در نقش پل باراس

 

 

تولید

توسعه

در ۱۴ اکتبر ۲۰۲۰، ریدلی اسکات همان روزی که فیلم‌برداری فیلمش آخرین دوئل به پایان رسید، نام کیت‌بگ را به‌عنوان پروژه بعدی خود برای استودیوی قرن بیستم معرفی کرد و کارگردانی و تهیه‌کنندگی آن را بر اساس فیلم‌نامه‌ای از دیوید اسکارپا، همکار اسکات در تمام پول‌های جهان بر عهده خواهد داشت. واکین فینیکس در نقش رهبر نظامی و سیاسی فرانسه ناپلئون بناپارت به پروژه پیوست و پس از گلادیاتور (۲۰۰۰) او دوباره با این کارگردان همکاری کرد. با این حال، زمانی که قرارداد اسکات با استودیو قرن بیستم تا پایان سال منعقد شد، این پروژه در دسترس دیگر استودیوهای بزرگ قرار گرفت. در ژانویه ۲۰۲۱، استودیو اپل تعهد خود را برای تأمین مخارج مالی و تولید فیلم اعلام کرد و فیلم‌برداری آن نیز در سال ۲۰۲۲ در بریتانیا شروع خواهد شد. اسکات در بیانیه‌ای گفت: «ناپلئون مردی است که من همیشه مجذوب او بوده‌ام، او از ناکجاآباد آمد تا بر همه چیز حکومت کند — اما در تمام مدتی که با همسر زناکارش ژوزفین جنگی عاشقانه داشت. او دنیا را تسخیر کرد تا عشق او را به دست آورد و چون نتوانست، آن را فتح کرد تا او را از بین ببرد و در این راه خود را نابود کرد.»

جودی کومر بازیگر فیلم آخرین دوئل اولین انتخاب اسکات برای ایفای نقش امپراتور ژوزفین بود. او برای بازی در مارس ۲۰۲۱ وارد مذاکره شد و انتخاب در این نقش را در سپتامبر تأیید کرد و گفت: «من فقط از فرصتی برای کار دوباره با ریدلی و تیمش و ایده کار با واکین، کسی که به شدت او را تحسین می‌کنم، استفاده کردم. . . من بسیار هیجان زده هستم که آن دنیا را موشکافی کنم.» در نوامبر، او گفت که نقش او “یک چالش بزرگ دیگر خواهد بود، اما چیزی که من در مورد درام‌های دورانی دوست دارم این نوع دگرگونی است. حتی در حال حاضر، انجام برخی تست‌های لباس و مو برای کیت‌بگ، بسیار هیجان‌انگیز است، زیرا بیرون رفتن از خود و وارد شدن به شخص دیگری بسیار آسان‌تر می‌شود.»در ۴ ژانویه ۲۰۲۲، کامر به دلیل تغییرات زمان‌بندی ناشی از همه‌گیری کووید-۱۹، جدایی خود از فیلم را اعلام کرد. در همان روز ونسا کربی به عنوان جانشین وی معرفی شد. در ۱۸ ژانویه ۲۰۲۲، تهیه کننده کوین جی. والش گفت که نام فیلم به ناپلئون تغییر داده شده‌است. در فوریه طاهر رحیم به جمع بازیگران اضافه شد.

فیلمبرداری

مراحل ساخت فیلم در فوریه ۲۰۲۲ آغاز شد. برخلاف سایر فیلم‌های مربوط به ناپلئون، مانند واترلو (۱۹۷۰) که فقط یک سکانس نبرد داشتند، این فیلم شش سکانس نبرد چشمگیر را نمایش می‌دهد. عنوان کاری پروژه، مارنگو بود که به نبرد مارنگو (۱۸۰۰) اشاره داشت. فیلمبرداری در مارس ۲۰۲۲ در لینکلن، انگلستان آغاز شد.طبق گزارش‌ها، عوامل پروژه یک هفته را صرف آماده‌سازی کلیسای جامع لینکلن کردند. تصویربرداری در کلیسای جامع در ۱۷ و ۱۸ مارس، بین ساعت ۷ صبح تا ۷ بعد از ظهر صورت گرفت.

همچنین فیلم‌برداری در دیگر مکان‌های انگلستان صورت گرفت: کاخ استو، باکینگهام‌شر؛ وست ویکام پارک، باکینگهام‌شر؛ کاخ بلنهایم، وودستاک، آکسفوردشر؛ کاخ پت‌ورث، ساسکس؛ کاخ بوتون، کترینگ؛ و کالج سلطنتی نیروی دریایی، گرینیچ، لندن.

این پروژه به مدت سه هفته در مالت فیلم‌برداری شد. تصویربرداری در مالت از مهٔ ۲۰۲۲ آغاز شد. استحکامات ریکازلی در کالکارا به محوطهٔ تصویربرداری محاصره تولون مربوط به سال ۱۷۹۳ تبدیل شد؛ ناپلئون در این سال نخستین پیروزی خود را کسب کرد.

 

 

انتشار

 

ناپلئون در ۱۴ نوامبر ۲۰۲۳ در تالار کنسرتی سال پلیل در پاریس به نمایش درآمد. این فیلم قرار است در ۲۲ نوامبر ۲۰۲۳ به‌وسیلهٔ گروه سینمایی سونی پیکچرز در ایالات متحده و بریتانیا اکران و بعداً از طریق سرویس اینترنتی اپل تی‌وی پلاس پخش شود.

برای اکران سینمایی فیلم، اپل استودیوز با سونی پیکچرز تحت نظر کلمبیا پیکچرز همکاری کرده‌است تا به نمایش فیلم در جهان کمک کند.

 

 

بازخورد

در وبسایت راتن تومیتوز، ٪۶۲ از ۵۰ بررسی منتقدین مثبت است و این فیلم میانگینِ امتیاز ۶٫۹/۱۰ را در اختیار دارد. اجماع این وب‌سایت چنین می‌نویسد: «ریدلی اسکات مصمم است تا ثابت کند که امپراتور در ناپلئون، یعنی حماسه سرگرم‌کنندهٔ زیرکانه با سکانس‌های دلاورانه که مدت زمان دوگانهٔ فیلم، آن را از فتح کامل بازمی‌دارد، مورد نقد نیست.» این فیلم در متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، بر اساس نظر ۲۳ منتقد امتیاز ۶۹ از ۱۰۰ را کسب کرده که نشان‌گر «نقدهای عموماً مطلوب» است

 

 

 

 

سایت فوتو والپیپر  مرجع دانلود والپیپرهای ( 10K 8K 4K 2K ) به شما این امکان را می‌دهد انواع والپیپر ها و تصاویر پس زمینه را با کیفیت های خیره کننده دانلود کرده و لذت ببرید. در این قسمت ما والپیپر فیلم ناپلئون

را با کیفیت های بالا را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . اکنون میتوانید والپیپر فیلم ناپلئون را با  چهار کیفیت متفاوت  جهت استفاده بر روی کامپیوتر . تبلت و موبایل خود دانلود کنید

ارسال متن والپیپر فیلم ناپلئون

ارسال دیدگاه

تایید شده : 0 ، در حال بررسی : 0 ، مجموع : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی با غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


اپلیکیشن فوتو والپیپر
Translate »