دانلود والپیپر فیلم لیگ عدالت - فوتو والپیپر

عکس و والپیپر مورد نیاز خود را درخواست کنید. ارسال درخواست

Rate this post

دانلود والپیپر فیلم لیگ عدالت با کیفیت بالا از وبسایت فوتو والپیپر

Download High quality Justice League Ai  Wallpaper from Foto Wallpaper website

دانلود والپیپر فیلم لیگ عدالت

 

 

 

 

 

لیگ عدالت زک اسنایدر (به انگلیسی: Justice League Snyder Cut)، با نام مستعار اسنایدر کات (به انگلیسی: Snyder cut)، یک فیلم آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی به کارگردانی زک اسنایدر است که برش کارگردان فیلم لیگ عدالت (۲۰۱۷)، پنجمین فیلم از دنیای توسعه‌یافته دی‌سی، به‌شمار می‌رود. این فیلم دنباله بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت می‌باشد و دیدگاه اصلی مدنظر کارگردان اصلی، زک اسنایدر، را منعکس می‌کند. مانند نسخه سینمایی، قهرمانان دنیای دی‌سی شامل بتمن (بن افلک)، زن شگفت انگیز (گل گدوت)، سایبورگ (ری فیشر)، آکوامن (جیسون موموآ) و فلش (ازرا میلر) با یکدیگر متحد می‌شوند تا با تهدید خطرناک یک فاتح کیهانی به نام استپن ولف (کیران هایندز) و ارتش پارادیمون هایش، که این بار از ارباب خبیث خود دارک‌ساید (ری پورتر) دستور می‌گیرد، مقابله کنند و در این میان سوپرمن احیاشده (هنری کویل) نیز به آنان ملحق می‌شود.

نسخه سینمایی فیلم، که در سال ٢٠١٧ توسط وارنر برادرز پیکچرز اکران شد، روند تولید دشواری داشت. فیلمنامه، پیش از آغاز ساخت فیلم، بین سال های ٢٠١۶ و ٢٠١٧ دچار تغییرات عظیمی شد. در مه ٢٠١٧ اسنایدر، پس از مرگ دخترش آتمن اسنایدر، در مرحله پس‌تولید پروژه را ترک کرد و جاس ویدون به جای او استخدام شد و به عنوان یک کارگردان بدون اعتبار فیلم را تکمیل کرد. او در عین حال که به دستور برادران وارنر زمان فیلم را تا حد زیادی کاهش داد بر فیلمبرداری های مجدد و تغییرات دیگر، که لحن روشن تر و با طنز بیشتری را به فیلم می‌افزود، نظارت کرد. نسخه اکران شده نظرات متضادی به همراه آورد و در گیشه ناامید کننده ظاهر شد. این نتایج باعث شد تا برادران وارنر در برنامه های آینده خود تجدید نظر کنند و ساخت فیلم های فردی شخصیت ها را در اولویت قرار دهند و کمتر به تحکیم و تداوم جهان مشترک خود توجه کند. گفته شده است که فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر بخشی از دنیای سینمایی دی سی (DCEU) نیست و ادامه ای برای آن ساخته نخواهد شد در نتیجه لیگ عدالت جاس ویدون حذف یا ریبوت نشده است.

بسیاری از هواداران به انتشار برش اسنایدر از این فیلم، که بعدا با عنوان “اسنایدر کات” شناخته شد، ابراز علاقه کردند. اگرچه منابع داخلی اظهار داشتند انتشار آن بعید است اما برادران وارنر تا سال ٢٠٢٠ در این باره سکوت اختیار کرد؛ عاقبت در ماه مه ۲۰۲۰ اسنایدر اعلام کرد که برش او با عنوان لیگ عدالت زک اسنایدر در اچ‌بی‌او مکس منتشر خواهد شد. اسنایدر ٧٠ میلیون دلار برای تکمیل جلوه های ویژه، موسیقی متن، ویرایش کردن برش خود، به علاوه فیلمبرداری صحنه های اضافی در ماه اکتبر، دریافت کرد. ابتدا دو گزینه برای نحوه انتشار فیلم برنامه ریزی شده بود، انتشار به صورت مینی سریال چهار قسمتی یا یک فیلم بلند چار ساعتی. سرانجام در ژانویه گزینه اول به نفع گزینه دوم کنار رفت. این فیلم به یاد آتمن اسنایدر تقدیم شده است.

لیگ عدالت زک اسنایدر در ۱۸ مارس ۲۰۲۱ از شبکهٔ اچ‌بی‌او مکس در ایالات متحده منتشر شد و در آن سال به چهارمین فیلم پرمخاطب روی این پلتفرم تبدیل شد. این فیلم بسیار بهتر از نسخه سینمایی در نظر گرفته شده است و بابت کارگردانی، سبک بصری، موسیقی متن، سکانس های اکشن، عملکرد بهتر بازیگران (به خصوص ری فیشر)، شخصیت‌پردازی های بهبود یافته و لحن عاطفی و کمدی متعادل مورد تحسین قرار گرفت، اما به دلیل زمان طولانی ٢۴٢ دقیقه‌ای مورد انتقاد برخی از منتقدین قرار گرفت.

 

 

خلاصه داستان

دو هزار سال قبل جنگ سالاری اهل آپوکالیپس، به نام دارک‌ساید، با لشکری از پارادیمون ها به زمین حمله می‌کند و تلاش کرد تا آن را با استفاده از از سه وسیله به نام “جعبه های مادر” تسخیر کند. اما در پی اتحاد خدایان المپ، آمازون‌ها، آتلانتیسی ها، انسان ها و یک گرین لنترن (احتمالا یالان گور) او شکست خورد و زمین را ترک کرد اما جعبه های مادر را در زمین به جا گذاشت. آمازون‌ها، آتلانتیسی ها و انسان ها هر کدام یکی از سه جعبه های مادر را برداشتند تا از آنها محافظت کنند.

در زمان حال، کشته شدن سوپرمن در نبرد با دومزدی باعث فعال شدن جعبه های مادر شد. استپن‌ولف، سردار طرد شده دارک‌ساید، از این قضیه آگاه می‌شود و به زمین می‌آید تا جعبه های مادر را جمع آوری و “وحدت” سه جعبه را ایجاد کند. فرآیندی که موجب نابودی زمین و تبدیل شدن آن به یک کپی از آپوکالیپس می‌شود.

استپن‌ولف از طریق یک پورتال به تمیسکیرا می رسد و با آمازون ها، برای به دست آوردن جعبه مادر آنها، می جنگد. دایانا پرینس از آمازون ها اخطاری دریافت می‌کند، و سپس از حمله دارک‌ساید و استپن‌ولف به زمین آگاه می‌شود. او این مسئله را به بروس وین، که به همراه هم دنبال تشکیل تیمی از فراانسان ها هستند تا از جهان مقابل تهدید ها محافظت کنند، اطلاع می دهد. بروس، که قبلا نتوانسته بود نظر آرتور کری را جلب کند، بری آلن را پیدا کرد، دایانا نیز ویکتور استون سایبورگ را پیدا کرد. بری مشتاقانه به آنها می‌پیوندد، اما ویکتور از همکاری امتناع می‌کند، تا اینکه پدرش سیلاس و دیگر کارمندان استار لبز توسط پارادیمون هایی که به دنبال جعبه مادر انسان ها بودند ربوده می‌شوند. استپن‌ولف نگهبانان آتلانتیسی را، که مراقب دومین جعبه مادر بودند، می رباید و می کشد و از موقعیت جعبه مادر آگاه می‌شود و آن را، هنگامی که هیچکس جز مرا و آرتور برای محافظت از آن باقی نمانده بودند، به چنگ می‌آورد.

تیم اطلاعاتی را از جیمز گوردون، کمیسر پلیس گاتهام سیتی، دریافت می کند که آنها را به سوی ارتش استپن‌ولف در یک تاسیسات متروکه زیرآب هدایت می‌کند. آنها موفق به نجات کارمندان ربوده شده می‌شوند، اما تاسیسات زیر آب می رود و آنها گیر می‌افتند تا اینکه آکوامن به آنها کمک می‌کند تا فرار کنند. ویکتور آخرین جعبه مادر را که پنهان کرده بود، پیدا می کند. او فاش می‌کند که از آن برای بازسازی بدنش پس از یک تصادف رانندگی استفاده شده است و توضیح می‌دهد که جعبه‌ها می‌توانند مواد را به میل کاربران خود مرتب کنند. تیم متوجه می‌شود که می توانند سوپرمن را با استفاده از جعبه مادر احیا کنند و ریسک آگاهی استپن‌ولف از موقعیت این جعبه را به جان خریدند. در همین حال، استپن‌ولف تصویری از معادله ضد حیات، معادله‌ای که می‌تواند ذهن تمام موجودات را کنترل کند، را بر روی زمین می‌بیند و به دارک‌ساید اطلاع می دهد. تیم جسد کلارک کنت را نبش قبر کرده و در مایع آمنیوتیک محفظه پیدایش در یک سفینه کریپتونی قرار می دهند. پس از اینکه بری جعبه مادر را فعال می کند، کلارک، در حالی که حافظه خود را از دست داده، زنده می شود و پس از اینکه دستگاه خودکار بدن ویکتور او را برای دفاع از خود هدف حمله قرار می دهد، به گروه حمله می‌کند. درست زمانی که او می خواهد بتمن را بکشد، لوئیس لین از راه می رسد تا او را آرام کند. آنها به خانه خانوادگی او در اسمالویل می‌روند و او آنجا حافظه خود را دوباره به دست می‌آورد. استپن‌ولف آخرین جعبه مادر را پیدا و تصاحب می‌کند، اما سیلاس در آخرین لحظه خود را قربانی کرد تا جعبه مادر را با حرارت لیزر بسیار داغ کند تا ویکتور بتواند آن را ردیابی کند.

پنج قهرمان، بدون سوپرمن، به شهری متروکه در روسیه، که در آنجا استپن‌ولف مشغول ایجاد وحدت سه جعبه مادر است، سفر می‌کنند. آنها راه خود را از طریق جنگ با پارادیمون ها باز می‌کنند و با استپن ولف درگیر می‌شوند و در همین حال سوپرمن از راه می‌رسد و استپن ولف را زمین گیر می‌کند اما ویکتور در جلوگیری از وحدت سه جعبه مادر شکست می خورد و در نتیجه زمین نابود می‌شود. بری قبل از اینکه موج نابودی به او برسد وارد اسپید ​فورس می‌شود و زمان را به عقب برمی‌گرداند و به ویکتور شارژ لازم را می‌دهد و او و سوپرمن موفق می‌شوند از وحدت جلوگیری کنند. زن شگفت‌انگیز سر استپن‌ولف را از تن او جدا می کند و جسد او را از طریق یک پورتال باز به دارک‌ساید در آپوکالیپس می فرستد. دارک‌ساید با خود عهد میبنند که به زمین بازگردد و معادله ضد حیات را پیدا کند.

در پایان، بروس، همراه با دایانا و آلفرد، تصمیم می‌گیرند تا یک مقر مرکزی برای تیم در عمارت متروکه وین ایجاد کنند. بروس به کلارک هم کمک می‌کند تا مزرعه کنت را از بانک پس بگیرد. آرتور قبل از سوار شدن برای دیدن پدرش، مدت کوتاهی با ولکو و مرا ملاقات می‌کند. بری نیز به پدرش، که به اتهام اشتباه قتل مادرش در زندان است، اطلاع می‌دهد که شغلی در اداره پلیس سنترال سیتی پیدا کرده است. ویکتور با گوش کردن پیام صوتی پدرش به هدف خود در زندگی پی می‌برد. در هنگامی که دایانا در فکر بازگشت به تمیسکیرا است، کلارک زندگی خود را در متروپلیس از سر می‌گیرد. همین زمان لکس لوتر از تیمارستان آرکهام فرار کرده و با اسلید ویلسون در قایق تفریحی خود ملاقات و هویت مخفی بتمن را برای او فاش می‌کند. در یک صحنه دیگر پیش از تیتراژ، بروس در پنت هاوس خود، پس از یک کابوس مرموز درباره اتفاقات آینده، بیدار می‌شود و با مارشن من‌هانتر، که همان وزیر دفاع کالوین سوانویک است، ملاقات می‌کند، که از او برای تشکیل لیگ عدالت تشکر کرده و قول می‌دهد تا برای مقابله با اقدامات آینده دارک‌ساید با آنها همکاری کند.

 

 

سایت فوتو والپیپر  مرجع دانلود والپیپرهای ( 10K 8K 4K 2K ) به شما این امکان را می‌دهد انواع والپیپر ها و تصاویر پس زمینه را با کیفیت های خیره کننده دانلود کرده و لذت ببرید. در این قسمت ما والپیپر فیلم لیگ عدالت

را با کیفیت های بالا را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . اکنون میتوانید والپیپر فیلم لیگ عدالت را با  چهار کیفیت متفاوت  جهت استفاده بر روی کامپیوتر . تبلت و موبایل خود دانلود کنید

ارسال متن والپیپر فیلم لیگ عدالت

ارسال دیدگاه

تایید شده : 0 ، در حال بررسی : 0 ، مجموع : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی با غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


اپلیکیشن فوتو والپیپر
Translate »