دانلود والپیپر فضای سحابی - فوتو والپیپر

عکس و والپیپر مورد نیاز خود را درخواست کنید. ارسال درخواست

Rate this post

دانلود والپیپر فضای سحابی با کیفیت بالا از وبسایت فوتو والپیپر

Download High quality Nebula Space Digita wallpaper from Foto Wallpaper website

با کیفیت خارق العاده 8K

دانلود والپیپر فضای سحابی

 

 

 

 

 

 

سحابی چیست؟

سحابی‌ها واقعاً شگفت انگیز هستند، لغت سحابی از کلمه لاتین ابر گرفته شده است و به ابرهای عظیم گرد و غبار، هیدروژن، گاز هلیوم و پلاسما اشاره دارد. به سحابی اغلب مهد کودک‌های ستاره‌ای، یعنی محل تولد ستاره‌ها نیز گفته می‌شود و برای قرن‌ها، کهکشان‌های دور اغلب با این ابرهای عظیم اشتباه گرفته می‌شدند.

با این حال چنین توصیفاتی به سختی سطح سحابی‌ها و اهمیت آن‌ها را توصیف می‌کند. در حقیقت بین روند شکل گیری سحابی‌ها، نقش آن‌ها در شکل گیری ستاره‌ای و سیاره‌ای و تنوع آن‌ها، سحابی‌ها سوالات و کشف‌های بی پایان را برای بشریت فراهم کرده‌اند.

مدتی است که دانشمندان و ستاره شناسان متوجه شده‌اند که فضا در واقع یک خلاء کامل نیست. در واقع فضا از ذرات گاز و گرد و غبار تشکیل شده است که در مجموع به عنوان فضای میان ستاره‌ای (ISM) شناخته می‌شوند. تقریباً 99% فضای میان ستاره‌ای از گاز تشکیل شده است، در حالی که حدود 75% از جرم آن به شکل هیدروژن و 25% باقی مانده به صورت هلیوم است.

گاز بین ستاره‌ای تا حدی از اتم‌ها و مولکول‌های خنثی و همچنین ذرات باردار مانند یون‌ها و الکترون‌ها تشکیل شده است. این گاز بسیار رقیق و با چگالی متوسط ​​حدود 1 اتم در سانتی متر مکعب است. در مقابل، چگالی جو زمین تقریباً 30 کوئینتیلیون مولکول در سانتی متر مکعب (3×1019 ) در سطح دریا است.

با وجود اینکه گاز بین ستاره‌ای بسیار پراکنده است، مقدار ماده در فواصل وسیع بین ستارگان جمع می‌شود و سرانجام با جاذبه کافی بین ابرها، این ماده می‌تواند با هم ادغام شده و به شکل ستاره‌ها و منظومه‌های سیاره‌ای درآید.

 

 

 

 

 

 

سایت فوتو والپیپر به شما این امکان را می‌دهد انواع والپیپر ها و تصاویر زمینه را با کیفیت های بسیار بالا دانلود کرده و لذت ببرید. در این قسمت ما والپیپر فضای سحابی

را با کیفیت های بالا را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . اکنون میتوانید والپیپر فضای سحابی  را با  چهار کیفیت متفاوت  جهت استفاده بر روی کامپیوتر . تبلت و موبایل خود دانلود کنید.

ارسال متن والپیپر فضای سحابی
کد والپیپر فضای سحابی

ارسال دیدگاه

تایید شده : 0 ، در حال بررسی : 0 ، مجموع : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی با غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


اپلیکیشن فوتو والپیپر
Translate »