دانلود والپیپر شاهزاده هلو در بازی سوپر ماریو - فوتو والپیپر

عکس و والپیپر مورد نیاز خود را درخواست کنید. ارسال درخواست

Rate this post

دانلود والپیپر شاهزاده هلو در بازی سوپر ماریو با کیفیت بالا از وبسایت فوتو والپیپر

Download High quality Princess Peach Super Mario Wallpaper from Foto Wallpaper website

والپیپر شاهزاده هلو در بازی سوپر ماریو

 

 

 

 

شاهزاده‌خانم پیچ (به انگلیسی: Princess Peach) (در اصل در آمریکای شمالی پرنسس تودستول (به انگلیسی: Princess Toadstool) نامیده می‌شود) شخصیتی در سری بازی‌های ماریو، نینتندو می‌باشد که توسط شیگرو میاموتو ساخته شده‌است و برای اولین بار در برادران سوپر ماریو و در سال ۱۹۸۵ معرفی شد. وی پرنسس و حاکم ماشرام کینگدام است، جایی که وی همراه با تودها در قلعه‌اش زندگی می‌کند.

وی به دلیل دارا بودن نقش اصلی مؤنث بیشتر نقش دوشیزه دزدیده شده را در مجموعه دارد. وی گاهی اوقات در بازی‌های مسیر اصلی مانند سوپر ماریو ۳دی ورلد شخصیتی قابل‌بازیست وی در بازی‌های فرار از قلعه پرنسس تودستول و سوپر پرنسس پیچ شخصیت اصلی و شخصیت قابل‌بازی بود.

وی یکی از شناخته شده‌ترین شخصیت‌های اصلی مؤنث در تاریخچه بازی ویدیویی است و همچنان یک شخصیت محبوب از اولین حضورش تا کنون باقی مانده‌است.حضورهای متعدد وی نیز باعث شد تا او شخصیت مؤنثی باشد که بیشترین حضور را در بازی‌های ویدیویی داشته‌است.

 

 

 

سایت فوتو والپیپر  مرجع دانلود والپیپرهای ( 10K 8K 4K 2K ) به شما این امکان را می‌دهد انواع والپیپر ها و تصاویر پس زمینه را با کیفیت های خیره کننده دانلود کرده و لذت ببرید. در این قسمت ما والپیپر شاهزاده هلو در بازی سوپر ماریو

را با کیفیت های بالا را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . اکنون میتوانید والپیپر شاهزاده هلو در بازی سوپر ماریو را با  چهار کیفیت متفاوت  جهت استفاده بر روی کامپیوتر . تبلت و موبایل خود دانلود کنید

 

ارسال متن والپیپر شاهزاده هلو در بازی سوپر ماریو

ارسال دیدگاه

تایید شده : 0 ، در حال بررسی : 0 ، مجموع : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی با غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


اپلیکیشن فوتو والپیپر
Translate »