دانلود والپیپر سریال پسران - فوتو والپیپر

عکس و والپیپر مورد نیاز خود را درخواست کنید. ارسال درخواست

Rate this post

دانلود والپیپر سریال پسران با کیفیت بالا از وبسایت فوتو والپیپر

Download High quality The Boys  Wallpaper from Foto Wallpaper website

با کیفیت خارق العاده 8K

دانلود والپیپر سریال پسران

 

 

 

 

 

 

 

پسران (انگلیسی: The Boys) مجموعهٔ تلویزیونی آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی است که توسط اریک کریپک برای سرویس استریم آمازون پرایم ویدئو ساخته شده‌است. این مجموعه مبتنی بر کتاب کامیک به همین نام نوشتهٔ گارث انیس و داریک رابرتسون است که در ابتدا از طریق دی‌سی کامیکس منتشر می‌شد. داستان آن به گروهی از شورشی‌های آتش به اختیار می‌پردازد که در حال مقابله با افراد ابرتوانا (که از توانایی‌هایشان سوءاستفاده می‌کنند) هستند. در آن گروه بازیگرانی متشکل از کارل اربن، جک کواید، لاز آلونسو، تومر کاپون و کارن فوکوهارا در نقش شورشی‌ها و آنتونی استار، ارین موریارتی، دومینیک مک الیگوت، چیس کرافورد، جسی آشر و ناتان میچل در نقش اعضای ابرقهرمان «هفت» به ایفای نقش می‌پردازند.

اقتباس از کتاب کامیک مذکور در ابتدا به‌عنوان فیلم بلند مد نظر بود و توسعهٔ آن در سال ۲۰۰۸ آغاز شد که قرار بود آدام مک‌کی فیلم را کارگردانی کند. به‌دلیل تفاوت در دیدگاه میان دست‌اندرکاران و استودیوهایی که فیلم را انتخاب کردند، این پروژه در برزخ توسعه رها شد. توسعهٔ این پروژه در سال ۲۰۱۶ توسط سینمکس احیا شد. این شرکت اعلام کرد این پروژه به‌عنوان یک سریال تلویزیونی بازسازی خواهد شد. کریپک به‌عنوان شورانر انتخاب شد، در حالی که ست روگن و اوان گلدبرگ تهیه‌کنندگان اجرایی سریال شدند. آمازون پرایم ویدئو حق انتشار این سریال را در نوامبر ۲۰۱۷ به دست آورد و تولید آن از مهٔ ۲۰۱۸ در آمازون پرایم ویدئو آغاز شد.

فصل اول پسران در هشت قسمت در ۲۶ ژوئیهٔ ۲۰۱۹ پخش شد. فصل دوم در ۴ سپتامبر ۲۰۲۰ و فصل سوم در ۳ ژوئن ۲۰۲۲ پخش شد. این مجموعه در ژوئن ۲۰۲۲ برای فصل چهارم تمدید شد. این مجموعهٔ در زمینهٔ نویسندگی، خط داستانی، طنز و اجرای بازیگران مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و نامزد دریافت شش جایزهٔ امی بوده‌است. پسران بخشی از یک دنیای سینمایی مشترک است که شامل سریال اسپین‌آف جن وی (۲۰۲۳) نیز می‌شود.

 

خلاصه

پسران در جهانی قرار دارند که افراد ابرقدرت توسط عموم مردم به عنوان قهرمان شناخته می‌شوند و متعلق به شرکت قدرتمند وات اینترنشنال هستند که از آن‌ها بازاریابی و درآمدزایی می‌کند. ابرقهرمان‌ها در واقع از شخصیت‌های قهرمانانهٔ خود، بیشتر افراد متکبر و فاسد هستند. این مجموعه در درجهٔ اول بر روی دو گروه تمرکز دارد: هفت، تیم برتر ابرقهرمانان وات اینترنشنال و گروه پسرها، هوشیارانی که به دنبال کنترل قهرمانان فاسد هستند.

پسران توسط بیلی بوچر هدایت می‌شوند، که همهٔ افراد ابرقدرت را حقیر می‌شمارد و هفت توسط میهن‌پرست (هوم لندر) خودخواه و ناپایدار هدایت می‌شوند. همان‌طور که بین دو گروه درگیری ایجاد می‌شود، این سریال اعضای جدید هر تیم را نیز دنبال می‌کند: هیویی کمبل از پسران، که پس از کشته شدن دوست دخترش توسط یکی از هفت نفر، به افراد پسرها می‌پیوندد؛ و آنی ژانویه / استارلایت از هفت، یک قهرمان جوان و امیدوار که مجبور می‌شود با حقیقت قهرمانانی که تحسین‌شان می‌کند روبرو شود.

 

 

 

 

 

 

 

سایت فوتو والپیپر  مرجع دانلود والپیپرهای ( 10K 8K 4K 2K ) به شما این امکان را می‌دهد انواع والپیپر ها و تصاویر پس زمینه را با کیفیت های خیره کننده دانلود کرده و لذت ببرید. در این قسمت ما والپیپر سریال پسران

را با کیفیت های بالا را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . اکنون میتوانید والپیپر سریال پسران  را با  چهار کیفیت متفاوت  جهت استفاده بر روی کامپیوتر . تبلت و موبایل خود دانلود کنید

ارسال متن والپیپر سریال پسران
کد والپیپر سریال پسران

ارسال دیدگاه

تایید شده : 0 ، در حال بررسی : 0 ، مجموع : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی با غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


اپلیکیشن فوتو والپیپر
Translate »