دانلود والپیپر سریال صلح طلب - فوتو والپیپر

عکس و والپیپر مورد نیاز خود را درخواست کنید. ارسال درخواست

Rate this post

دانلود والپیپر سریال صلح طلب با کیفیت بالا از وبسایت فوتو والپیپر

Download High qualit Peacemaker 2022 wallpaper from Foto Wallpaper website

والپیپر سریال صلح طلب

 

 

 

خلاصه سریال صلح طلب

 

سریال صلح طلب ( Peacemaker ) با بازی جان سینا (John Cena) در نقش کریستوفر اسمیت ملقب به پیس میکر است. این ضدقهرمان سعی دارد تا به هر قیمتی، به صلح دست پیدا کند. سریال پیس میکر نسخه فرعی فیلم جوخه انتحار (The Suicide Squad) به شمار می‌رود.

کارگردان فیلم جوخه انتحار، جیمز گان (James Gunn) داستان این سریال را نوشته است. او همچنین کارگردانی چندین قسمت از آن را در دست داشت. فصل اول سریال پیس میکر شامل هشت قسمت خواهد بود. منتقدان اظهار داشتند که سریال پیس میکر، نسبت به دیگر سریال‌های دی‌سی و مارول، یک حس تر و تازه دارد.

در وب سایت راتن تومیتوز، ۳۰ نقد برای فصل اول سریال پیس میکر منتشر شد. منتقدان به این فیلم امتیاز ۹۰ درصد را داده‌اند. در وب سایت متاکریتیک نیز از ۱۵ نقد ثبت شده برای آن، این سریال امتیاز ۶۸ از صد را کسب نموده است.

 

 

 

 

سایت فوتو والپیپر به شما این امکان را می‌دهد انواع والپیپر ها و تصاویر زمینه را با کیفیت های بسیار بالا دانلود کرده و لذت ببرید. در این قسمت ما والپیپر سریال صلح طلب

را با کیفیت های بالا را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . اکنون میتوانید والپیپر سریال صلح طلب را با  چهار کیفیت متفاوت  جهت استفاده بر روی کامپیوتر . تبلت و موبایل خود دانلود کنید.

ارسال متن والپیپر سریال صلح طلب

ارسال دیدگاه

تایید شده : 0 ، در حال بررسی : 0 ، مجموع : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی با غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


اپلیکیشن فوتو والپیپر
Translate »