دانلود والپیپر سریال استار گرل - فوتو والپیپر

عکس و والپیپر مورد نیاز خود را درخواست کنید. ارسال درخواست

Rate this post

دانلود والپیپر سریال استار گرل با کیفیت بالا از وبسایت فوتو والپیپر

Download High qualit Stargirl  wallpaper from Foto Wallpaper website

دانلود والیپیپر سریال استار گرل

 

 

 

 

استارگرل دی‌سی (به انگلیسی: DC’s Stargirl)

 

استارگرل، یک مجموعه تلویزیونی درام نوجوان ابرقهرمان آمریکایی است که توسط جف جانز ساخته شده و در شبکه DC Universe پخش شده‌است. این سریال مبتنی بر کتاب‌های کامیک ابرقهرمان دی‌سی کورتنی ویتمور است که توسط جف جانز و لی مودر خلق شده‌است. این سریال دربارهٔ دانش آموزی دبیرستانی به نام کورتنی ویت مورم است که توسط برک بسینجر به تصویر کشیده شده‌است. او به صورت اتفاقی عصایی کیهانی را کشف می‌کند و الهام بخش نسل جدیدی از ابرقهرمانان می‌شود که به انجمن عدالت آمریکا تبدیل می‌شوند.

استارگرل نخستین فصل خود را در ۱۸ مه سال ۲۰۲۰ که شامل ۱۳ قسمت است، آغاز کرد. این سریال همچنین روز بعد در سی‌دابلیو پخش شد و در سیستم عامل‌های دیجیتال سی‌دابلیو منتشر شد. پیش از آغاز سریال، شخصیت‌های این سریال در کراس اوور ارو ورس بحران در زمین‌های بیکران به نمایش درآمدند و استارگرل را به عنوان موجود در یک زمین موازی با سری ارو ورس معرفی کردند. در ژوئیه سال ۲۰۲۰، این سریال برای فصل دوم توسط سی‌دابلیو تمدید شد و در نتیجه استارگرل به عنوان یک سری اصلی سی‌دابلیو به شبکه منتقل شد.

 

 

 

 

سایت فوتو والپیپر به شما این امکان را می‌دهد انواع والپیپر ها و تصاویر زمینه را با کیفیت های بسیار بالا دانلود کرده و لذت ببرید. در این قسمت ما والپیپر سریال استار گرل

را با کیفیت های بالا را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . اکنون میتوانید والپیپر سریال استار گرل را با  چهار کیفیت متفاوت  جهت استفاده بر روی کامپیوتر . تبلت و موبایل خود دانلود کنید.

ارسال متن والپیپر سریال استار گرل
رزولیشن , 2K (2560 × 1440) , 4K (3840 × 2160) , Full HD (1920 × 1080) , سریال , والپیپر بدون نظر 79 views بازدید 30 دسامبر 2022 صفحه اصلی

ارسال دیدگاه

تایید شده : 0 ، در حال بررسی : 0 ، مجموع : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی با غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


اپلیکیشن فوتو والپیپر
Translate »