دانلود والپیپر سریال آسوکا - فوتو والپیپر

عکس و والپیپر مورد نیاز خود را درخواست کنید. ارسال درخواست

Rate this post

دانلود والپیپر سریال آسوکا با کیفیت بالا از وبسایت فوتو والپیپر

Download High quality Star Wars Ahsoka Cosplay   Wallpaper from Foto Wallpaper website

دانلود والپیپر سریال آسوکا

 

 

 

 

 

آسوکا که با عنوان جنگ ستارگان: آسوکا (انگلیسی: Star Wars: Ahsoka) نیز شناخته شده‌است، مینی‌سریال تلویزیونی آمریکایی است که به‌دست دیو فیلونی برای شبکهٔ دیزنی پلاس نویسندگی و ساخته شده‌است. این مجموعه بخشی از فرنچایز جنگ ستارگان و اسپین‌آفی از مجموعهٔ مندلورین (۲۰۱۹–اکنون) به‌شمار می‌رود که داستان آن در بازهٔ زمانی این مجموعه و اسپین‌آف‌های پس از وقایع فیلم بازگشت جدای (۱۹۸۳) جریان دارد و ادامه‌دهندهٔ داستان مجموعهٔ پویانمایی شورشیان جنگ ستارگان (۲۰۱۴–۲۰۱۸) است. این مجموعه به آسوکا تانو می‌پردازد که در حال رسیدگی به تهدیدی رو به شکل‌گیری برای کهکشان به‌دنبال سرنگونی امپراتوری است.

رزاریو داوسون بار دیگر نقش آسوکا تانو را ایفا می‌کند. این شخصیت ابتدا برای مجموعهٔ انیمیشن جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون (۲۰۰۸–۲۰۲۰) ساخته شد و نخستین حضور او به‌شکل لایواکشن در فصل دوم مندلورین بود. ساخت مجموعه‌ای اسپین‌آف با تمرکز بر آسوکا تانو در دسامبر ۲۰۲۰ اعلام شد و فیلونی که مشترکاً سازندهٔ این شخصیت است، به عنوان نویسندهٔ مجموعه تعیین شد. مراحل فیلم‌برداری در اوایل مهٔ ۲۰۲۲ آغاز شد و چندین شخصیت از مجموعهٔ شورشیان برای حضور در آن اعلام شدند. در آوریل ۲۰۲۳، بازیگران دیگری از جمله لارس میکلسن در تکرار نقش گرند آدمیرال ثراون اعلام شدند و تأیید شد که سریال ادامه‌دهندهٔ داستان شورشیان است.

آسوکا متشکل از هشت قسمت بود که دو قسمت نخست آن در ۲۲ اوت ۲۰۲۳ پخش شد و در ۳ اکتبر به پایان رسید. این مجموعه نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و نقش‌آفرینی داوسون تحسین شد.

خلاصهٔ داستان

به‌دنبال سقوط امپراتوری کهکشانی، آسوکا تانو تهدیدی رو به شکل‌گیری برای کهکشان را رسیدگی می‌کند.

بازیگران و شخصیت‌ها

  • رزاریو داوسون در نقش آسوکا تانو: شاگرد جدای سابق و کارآموزِ آناکین اسکای‌واکر
    • آریانا گرینبلات نقش جوانی آسوکا طی فلش‌بک‌های جنگ‌های کلون را ایفا می‌کند.
  • ناتاشا لیو بوردیزو در نقش سبین رن: یک مبارز جوان مندلوری و هنرمند گرافیتی. او آکادمی امپراتوری را ترک و شکارچی جایزه‌بگیر سابق با دانش تخصصی در مورد سلاح‌ها و مواد منفجره است.
  • مری الیزابت وینستد در نقش هرا سیندولا
  • ری استیونسون در نقش بیلن اسکول: جدای سابق که از فرمان ۶۶ جان سالم به‌در برد و اکنون جدای تاریک و مزدور در جستجوی قدرت است. او استاد شین هاتی است و با مورگان السبث کار می‌کند.
  • ایوانا ساخنو در نقش شین هاتی: شاگرد بیلن که جدای تاریک است و بیلن به او دستور می‌دهد که به دنبال آسوکا برود.
  • دایانا لی اینوسانتو در نقش مورگان السبث: قاضی سابق و یکی از آخرین نایت‌سیسترهای باقی‌مانده از داتومیرکه با ثراون متحد است.اینوسانتو برای بازی در نقش این شخصیت از ژولیوس سزار و کاترین بزرگ الهام گرفت.
  • دیوید تننت در نقش هویانگ: دروید سازندهٔ شمشیر نوری که هزاران سال به جدای‌ها خدمت کرده‌است.
  • ایمان اسفندی در نقش ازرا بریجر: فریبکار و دزد سابق از سیارهٔ لوثال که شاگرد کینان جروس شد تا جدای شود.
  • ایوان ویتن در نقش جیسن سندولا: پسر هرا و کنان جاروس که امیدوار است مانند پدرش جدای شود.
  • جنویو اورایلی در نقش مون موتما صدراعظم جمهوری جدید که قبلاً سناتور جمهوری و سنای امپراتوری بود و به عنوان رهبر ائتلاف شورشی خدمت می‌کرد.
  • هایدن کریستنسن در نقش آناکین اسکای‌واکر / دارث ویدر: استاد جدای سابق اکنون‌مرده آسوکا که به سمت تاریک نیرو سقوط کرده بود و دارث ویدر شده بود.میکلسن پیش‌تر صداپیشهٔ این شخصیت در مجموعهٔ شورشیان بود.
  • آنتونی دنیلز در نقش سی‌تری‌پی‌او: دروید تشریفاتی ساخته‌شده به‌دست آناکین اسکای‌واکر که اکنون به دخترش، سناتور لیا ارگانا، خدمت می‌کند.

 

 

 

 

سایت فوتو والپیپر  مرجع دانلود والپیپرهای ( 10K 8K 4K 2K ) به شما این امکان را می‌دهد انواع والپیپر ها و تصاویر پس زمینه را با کیفیت های خیره کننده دانلود کرده و لذت ببرید. در این قسمت ما والپیپر سریال آسوکا

را با کیفیت های بالا را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . اکنون میتوانید والپیپر سریال آسوکا را با  چهار کیفیت متفاوت  جهت استفاده بر روی کامپیوتر . تبلت و موبایل خود دانلود کنید

ارسال متن والپیپر سریال آسوکا
رزولیشن , 2K (2560 × 1440) , 4K (3840 × 2160) , Full HD (1920 × 1080) , سایر , والپیپر بدون نظر 21 views بازدید 19 ژانویه 2024 صفحه اصلی

ارسال دیدگاه

تایید شده : 0 ، در حال بررسی : 0 ، مجموع : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی با غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


اپلیکیشن فوتو والپیپر
Translate »