دانلود والپیپر دونالد اردکه - فوتو والپیپر

عکس و والپیپر مورد نیاز خود را درخواست کنید. ارسال درخواست

Rate this post

دانلود والپیپر دونالد اردکه با کیفیت بالا از وبسایت فوتو والپیپر

Download High quality Donald Duck wallpaper from Foto Wallpaper website

دانلود والپیپر دونالد اردکه

 

 

 

دانلد داک

 

دانلد داک (به انگلیسی: Donald Duck) یکی از شخصیت‌های شرکت والت دیزنی (به انگلیسی: Walt Disney) است. دانلد اردکی است که غالباً لباس ملوانی به همراه یک پاپیون به تن دارد. اولین نمایش دانلد داک در ۹ ژوئن ۱۹۳۴ در کارتون مرغ کوچک باهوش (به انگلیسی: The Wise Little Hen) است. هر چند در دو کارتون تاریخ تولد او را روز ۱۳ام ژوئن (۱۳ام به خاطر بدشانسی‌های مکرری که در کارتون‌هایش با آن‌ها مواجه می‌شود) ذکر کرده‌اند. دانلد داک به خاطر زودجوش بودنش معروف است و شخصیت معروف و محبوبی به ویژه نزد کشورهای اسکاندیناوی (نروژ، سوئد، و دانمارک) محسوب می‌شود. دانلد داک توسط دیک لاندی (به انگلیسی: Dick Lundy) و همکاری فرد اسپنسر (به انگلیسی: Fred Spencer)، کارل بارکز (به انگلیسی: Carl Barks) و جک هانا (به انگلیسی: Jack Hannah) خلق شده و صدای منحصربه‌فردش توسط کلارنس نش (به انگلیسی: Clarence Nash) تا زمان مرگش (۱۹۸۵) و پس از آن تا به امروز توسط تونی آنزلمو (به انگلیسی: Tony Anselmo) ادا می‌شد.

 

 

 

 

سایت فوتو والپیپر به شما این امکان را می‌دهد انواع والپیپر ها و تصاویر زمینه را با کیفیت های بسیار بالا دانلود کرده و لذت ببرید. در این قسمت ما والپیپر دونالد اردکه

را با کیفیت های بالا را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . اکنون میتوانید والپیپر دونالد اردکه  را با  چهار کیفیت متفاوت  جهت استفاده بر روی کامپیوتر . تبلت و موبایل خود دانلود کنید.

ارسال متن والپیپر دونالد اردکه

ارسال دیدگاه

تایید شده : 0 ، در حال بررسی : 0 ، مجموع : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی با غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


اپلیکیشن فوتو والپیپر
Translate »