دانلود والپیپر دردویل و پانیشر - فوتو والپیپر

عکس و والپیپر مورد نیاز خود را درخواست کنید. ارسال درخواست

Rate this post

دانلود والپیپر دردویل و پانیشر با کیفیت بالا از وبسایت فوتو والپیپر

Download High qualit The Punisher X Daredevil wallpaper from Foto Wallpaper website

دانلود والپیپر دردویل و پانیشر

 

 

 

 

 

دردویل مارول یا به اختصار دردویل یا بی‌باک (انگلیسی: Marvel’s Daredevil)

 

یک مجموعهٔ تلویزیونی اینترنتی آمریکایی است که بر پایهٔ شخصیتی به همین نام در ژانر اکشن و ابرقهرمانی ساخته شده‌است. این مجموعه توسط درو گادرد در ۳ فصل برای نتفلیکس ساخته شده این سریال عضوی از سریال های دنیای تلویزیونی مدافعان است وقایع این سریال بدین ترتیب است فصل اول و دوم دردویل سپس مینی سریال مدافعان و بعد از آن فصل سوم دردویل لازم بذکر هست که فرانک کسل (پانیشر) هم در این سریال حضور دارد که بعد ها سریال اختصاصی خود را دریافت کرد.سریال دردویل توانسته با کسب نمره 8.6/10 در سایت IMDb بعد از سریال پسران با نمره 8.7/10 ؛ بالاترین نمره را در بین سریال های ابرقهرمانی کسب کند.

تمامی قسمت‌های فصل ۱ در روز ۱۰ آوریل ۲۰۱۵ منتشر شد. منتقدان از این مجموعه استقبال کردند و صحنه‌های اکشن، بازی‌ها و زمینهٔ تاریک‌تر آن نسبت به دیگر فیلم‌های دنیای سینمایی مارول را ستودند. ۲۱ آوریل ۲۰۱۵، مارول و نتفلیکس اعلام کردند که این سریال برای فصل دوم تمدید شده‌است که در ۱۸ مارس ۲۰۱۶ به تعداد ۱۳ قسمت عرضه شد. در تاریخ ۱۹ اکتبر ۲۰۱۸ فصل سوم سریال به نمایش درآمد.

 

 

خلاصه سریال دردویل

 

دردویل/بی‌باک داستان یک وکیل مدافع به نام مت مورداک است که در ۹ سالگی بر اثر تصادف و برخورد یک ماده رادیواکتیو به چشم او بینایی خود را از دست داده‌است. اما حواس دیگر او شامل بویایی و شنوایی رشد عجیب و چشمگیری کرده و حس ششم بالایی پیدا کرده‌است. او می‌تواند با گوش دادن به ضربان قلب انسان‌ها متوجه دروغ گفتن آنها شود یا می‌تواند صدای پای یک فرد را از سه خیابان دورتر بشنود. او از این توانایی‌ها استفاده کرده و در هنگام شب با ماسکی بر روی چشمانش به مبارزه با جنایتکاران و یاکوزاها می‌پردازد. این سریال که در دنیای سینمایی مارول واقع شده، اولین مجموعه از مجموعه‌های تلویزیونی است که قرار است به سریال مدافعان ختم شود.

 

 

 

سایت فوتو والپیپر به شما این امکان را می‌دهد انواع والپیپر ها و تصاویر زمینه را با کیفیت های بسیار بالا دانلود کرده و لذت ببرید. در این قسمت ما والپیپر دردویل

را با کیفیت های بالا را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . اکنون میتوانید والپیپر دردویل را با  چهار کیفیت متفاوت  جهت استفاده بر روی کامپیوتر . تبلت و موبایل خود دانلود کنید.

ارسال متن والپیپر دردویل و پانیشر

ارسال دیدگاه

تایید شده : 0 ، در حال بررسی : 0 ، مجموع : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی با غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


اپلیکیشن فوتو والپیپر
Translate »