دانلود والپیپر ددپول و ولورین - فوتو والپیپر

عکس و والپیپر مورد نیاز خود را درخواست کنید. ارسال درخواست

Rate this post

دانلود والپیپر ددپول و ولورین با کیفیت بالا از وبسایت فوتو والپیپر

Download High quality Deadpool And Wolverine Imax Poster Wallpaper from Foto Wallpaper website

والپیپر ددپول و ولورین

 

 

 

 

 

ددپول و ولورین (انگلیسی: Deadpool & Wolverine) یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۴ بر پایهٔ مارول کامیکس و با حضور شخصیت‌های ددپول و ولورین است. این فیلم به‌وسیلهٔ مارول استودیوز، ماکسیمم افوت و ۲۴ لپس انترتینمنت تولید و از سوی استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع شده است. این سی و چهارمین فیلم در دنیای سینمایی مارول و دنباله‌ای بر ددپول (۲۰۱۶) و ددپول ۲ (۲۰۱۸) محسوب می‌شود. این فیلم به‌دست شاون لوی از فیلم‌نامه‌ای اثر رایان رینولدز، رت ریس، پال ورنیک و زب ولز کارگردانی شده است. رینولدز و هیو جکمن به‌ترتیب نقش ددپول و ولورین را ایفا می‌کنند و اما کورین، مورنا باکارین، راب دلینی، لزلی اوگامس، آرون استنفورد و متیو مک‌فادین از دیگر بازیگران فیلم هستند. در این فیلم ددپول متوجه می‌شود که سازمان رسیدگی به تناقضات زمانی قرار است دنیای او را نابود کند. او با یک ولورین بی‌میل از دنیای دیگری کار می‌کند تا این سازمان را متوقف سازد.

توسعهٔ فیلم سوم ددپول از نوامبر ۲۰۱۶ در فاکس قرن بیستم آغاز شده بود، اما پس از اکتساب این شرکت توسط والت دیزنی در مارس ۲۰۱۹ به حالت تعلیق درآمد. سپس نظارت و مدیریت این شخصیت به مارول استودیوز واگذار شد که شروع به ساخت فیلم جدیدی به‌همراه رینولدز کرد. این فیلم شخصیت ددپول از مجموعهٔ مردان ایکسِ فاکس را با دنیای سینمایی مارول ادغام کرده و رتبه‌بندی بزرگسال فیلم‌های قبلی را همچنان حفظ نموده است و به نخستین فیلم دنیای سینمایی مارول تبدیل شد که چنین رتبه‌ای را کسب کرده. وندی مولینیو و لیزی مولینیو-لوژلین در نوامبر ۲۰۲۰ برای نگارش فیلم‌نامه به پروژه ملحق شدند و ریس و ورنیک از فیلم‌های قبلی نیز بازگشتند برای بازنویسی فیلم تا مارس ۲۰۲۲. لوی در آن زمان برای کارگردانی استخدام شده بود. جکمن در اوت ۲۰۲۲ تصمیم گرفت نقش ولورین از فیلم‌های مردان ایکس را بار دیگر ایفا کند و اوایل سال ۲۰۲۳ بازیگران دیگر انتخاب شدند. فیلم‌برداری در مهٔ ۲۰۲۳ در لندن و استودیوهای پاین‌وود در باکینگهام‌شر انگلستان آغاز شد. فیلم‌برداری اضافی در نورفک صورت گرفت. فیلم‌برداری در ژوئیه به‌دلیل اعتصابات ۲۰۲۳ سگ-افترا به حالت تعلیق درآمد اما در نوامبر همان سال از سر گرفته شد و در ژانویهٔ ۲۰۲۴ به پایان رسید. عنوان رسمی فیلم ماه بعد اعلام شد.

ددپول و ولورین نخستین بار در ۲۲ ژوئیهٔ ۲۰۲۴ در تالار دیوید اچ. کوک در نیویورک سیتی به نمایش درآمد و سپس در ۲۶ ژوئیه به‌عنوان بخشی از فاز پنجم دنیای سینمایی مارول در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان فروخت و دومین فیلم پرفروش ۲۰۲۴ شد.

 

 

 

فوتو والپیپر  مرجع دانلود والپیپرهای ( 10K 8K 4K 2K ) به شما این امکان را می‌دهد انواع والپیپر ها و تصاویر پس زمینه را با کیفیت های خیره کننده دانلود کرده و لذت ببرید. در این قسمت ما والپیپر واندر ددپول و ولورین

را با کیفیت های بالا را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . اکنون میتوانید والپیپر ددپول و ولورین را با  چهار کیفیت متفاوت  جهت استفاده بر روی کامپیوتر . تبلت و موبایل خود دانلود کنید

انواع والپیپر ها با تفکیک کیفیت

برای دانلود والپیپر ابر قهرمانان روی عبارت کلیک کنید.

برای دانلود والپیپر 4K روی عبارت کلیک کنید.

برای دانلود والپیپر 8K روی عبارت کلیک کنید.

برای دانلود والپیپر 10K روی عبارت کلیک کنید.

همچنین برای دانلود فولدر آیکون می توانید از عبارت لینک شده استفاده کنید.

ارسال متن والپیپر ددپول و ولورین

ارسال دیدگاه

تایید شده : 0 ، در حال بررسی : 0 ، مجموع : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی با غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


اپلیکیشن فوتو والپیپر
Translate »