دانلود والپیپر جوی کینگ - فوتو والپیپر

عکس و والپیپر مورد نیاز خود را درخواست کنید. ارسال درخواست

Rate this post

دانلود والپیپر جوی کینگ با کیفیت بالا از وبسایت فوتو والپیپر

Download High quality Joey King Wallpaper from Foto Wallpaper website

والپیپر جوی کینگ

 

 

 

 

بیوگرافی جوی کینگ

 

جوئی کینگ بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال 1378 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار جوئی کینگ می‌توان به بازیگری در فیلم احضار، سریال فارگو – فصل 1 قسمت 10 و فیلم آزِ بزرگ و قدرتمند اشاره کرد.

جوئی کینگ نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1387 در 9 سالگی در فیلم قرنطینه به کارگردانی John Erick Dowdle بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم احضار، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای جوئی کینگ محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Jennifer Carpenter، Steve Harris، Columbus Short و جای هرناندز را تجربه کرد.

جوئی کینگ در سال 1392 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 4 فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم جوئی کینگ در این سال، بازیگری در فیلم آزِ بزرگ و قدرتمند به کارگردانی Sam Raimi، فیلم Family Weekend به کارگردانی Benjamin Epps، فیلم احضار به کارگردانی جیمز وان و فیلم سقوط کاخ سفید به کارگردانی رولند امریش محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی جوئی کینگ بازی در فیلم احضار بوده است. جوئی کینگ سال 1392 در 14 سالگی در فیلم احضار نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با جیمز وان همکاری داشته است. جوئی کینگ توانست با بازی در فیلم احضار تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر پاتریک ویلسون، ویرا فارمیگا، Ron Livingston و Lili Taylor بر تجارب او افزود.

جوئی کینگ علاوه‌بر فیلم احضار، سال 1393 در 15 سالگی در سریال فارگو – فصل 1 قسمت 10 نیز بازی کرده است. جوئی کینگ این‌بار با Colin Bucksey، Adam Arkin، Noah Hawley، Mike Barker، Adam Bernstein، Keith Gordon، Matt Shakman، Scott Winant، Michael Uppendahl، Randall Einhorn، Jeffrey Reiner و Dearbhla Walsh یعنی کارگردان سریال فارگو – فصل 1 قسمت 10 و هنرمندانی چون بیلی باب تورنتون، مارتین فریمن، Allison Tolman و کالین هنکس همکاری داشت.

در این سال‌ها جوئی کینگ با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران جیمز فرانکو با 3 مرتبه، Scott Haze با 2 مرتبه، بروس کمپبل با 2 مرتبه، Helena Mattsson با 2 مرتبه و مک کنزی کریستین فوی با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با جوئی کینگ داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی جوئی کینگ آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. جوئی کینگ را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که 95% آثار وی سینمایی و 5% آثارش تلویزیونی است. در واقع جوئی کینگ از مجموع 20 اثری که در کارنامه دارد، در 19 اثر در سینما با نام‌های فیلم Slender Man، فیلم آرزو کن، فیلم Age of the Moon، فیلم Smartass، فیلم Stargirl، فیلم Zeroville، فیلم Borealis، فیلم Stonewall، فیلم Wish I Was Here، فیلم The Sound and the Fury، فیلم The Boxcar Children، فیلم آزِ بزرگ و قدرتمند، فیلم Family Weekend، فیلم احضار، فیلم سقوط کاخ سفید، فیلم دیوانه وار، احمقانه، عشق، فیلم Ramona and Beezus، فیلم عصر یخبندان: ظهور دایناسورها و فیلم قرنطینه به ایفای نقش پرداخته و در 1 اثر در تلویزیون با نام سریال فارگو – فصل 1 قسمت 10 بازی کرده است.

در مجموع در کارنامه 19 ساله و بیوگرافی جوئی کینگ آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی جوئی کینگ و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار جوئی کینگ در منظوم سر بزنید. همه 20 اثر مهم جوئی کینگ در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار جوئی کینگ در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر جوئی کینگ در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی جوئی کینگ درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی جوئی کینگ بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم احضار محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی جوئی کینگ کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم Age of the Moon محسوب می‌شود.

اگر در مورد بیوگرافی جوئی کینگ نکات بیشتری می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید تا کمکی بزرگ به همه مخاطبان و طرفداران جوئی کینگ کرده باشید. مثلا اگر اطلاعاتی دقیق‌تر در مورد بیوگرافی جوئی کینگ، آثار جوئی کینگ، جوایز جوئی کینگ، همکاران جوئی کینگ، گالری عکس جوئی کینگ، قد جوئی کینگ، وزن جوئی کینگ، رنگ چشم جوئی کینگ، وضعیت تأهل و همسر جوئی کینگ، فرزندان جوئی کینگ، حواشی جوئی کینگ و کودکی جوئی کینگ می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید.

 

 

 

منبع:منظوم

 

 

 

 

 

سایت فوتو والپیپر به شما این امکان را می‌دهد انواع والپیپر ها و تصاویر زمینه را با کیفیت های بسیار بالا دانلود کرده و لذت ببرید. در این قسمت ما والپیپر جوی کینگ

را با کیفیت های بالا را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . اکنون میتوانید والپیپر جوی کینگ را با  چهار کیفیت متفاوت  جهت استفاده بر روی کامپیوتر . تبلت و موبایل خود دانلود کنید.

ارسال متن والپیپر جوی کینگ

ارسال دیدگاه

تایید شده : 0 ، در حال بررسی : 0 ، مجموع : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی با غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


اپلیکیشن فوتو والپیپر
Translate »