دانلود والپیپر بازی رزیدنت اویل 4 - فوتو والپیپر

عکس و والپیپر مورد نیاز خود را درخواست کنید. ارسال درخواست

Rate this post

دانلود والپیپر بازی رزیدنت اویل 4 با کیفیت بالا از وبسایت فوتو والپیپر

Download High quality Resident Evil 4 Jill Valentine Wallpaper from Foto Wallpaper website

دانلود والپیپر بازی رزیدنت اویل 4

 

 

 

 

 

رزیدنت ایول ۴ (به انگلیسی: Resident Evil 4) یک بازی ویدئویی در سبک ترس و بقا است که توسط شرکت کپ‌کام ساخته و منتشر شده‌است. این بازی به عنوان نسخه بازخلق‌شده رزیدنت ایول ۴ (۲۰۰۵) محسوب می‌شود که در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس سری اکس/اس منتشر شد. این نسخه به عنوان یک بازسازی از داستان بازی اصلی است که بازیکنان کنترل شخصیت لیان اس. کندی را به دست می‌گیرند که مأموریت نجات اشلی گراهام، دختر رئیس‌جمهور آمریکا را در یک دهکده اروپایی دارد که توسط گروهی ناشناس ربوده شده‌است.

بازی با واکنش‌های بسیار مطلوبی از سوی منتقدان همراه بود و توانست امتیاز ۹۳ را در سایت متاکریتیک کسب کند. این بازی در دو هفته نخست توانست چهار میلیون نسخه به‌فروش برساند که آن را به یکی از سریعترین فروش‌های عناوین رزیدنت ایول تبدیل کرد؛ از طرفی، بازی به‌دلیل صداپیشگی لیلی‌گائو به‌عنوان ایدا وانگ مورد انتقاد قرار گرفت.

 

 

توسعه

پس از انتشار دو بازسازی از رزیدنت ایول ۲ در سال ۲۰۱۹ و رزیدنت ایول ۳ در سال ۲۰۲۰، بازیکنان انتظار انتشار نسخه چهارم به‌صورت بازسازی‌شده را توسط کپ‌کام داشتند زیرا این بازی با نقدهای مثبتی در زمان خود به‌دلیل تغییر زاویه دوربین مواجه شده‌بود و بازانتشار آن به‌صورت یک نسخه بازسازی‌شده برای سخت‌افزارهای جدیدتر منطقی به‌نظر می‌رسید.

در سال ۲۰۱۸، پیش‌از انتشار دوبازی اوّل سری به‌عنوان عناوین بازخلق‌شده، کپ‌کام توسعه رزیدنت‌ایول ۴ را به‌صورت بازخلق‌شده آغاز کرد و یاساهیرو آنپو (Yasuhiro Anpo) که در ساخت بازخلق‌های دوّم و سوّم نیز نقش دارد را به‌عنوان کارگردان این بازی انتخاب کردند. بازی به‌مانند دوعنوان بازخلق‌شده با موتور آر. ای (RE Engine) توسعه می‌یافت که ساخت و طراحی محیط‌های چشم‌نواز و اتمسفریک را ممکن‌تر می‌ساخت. هدف کپ‌کام از ساخت این بازخلق، ارائه نزدیک‌ترین تجربه به نسخه‌اصلی بود زیرا آن‌ها به‌دلیل انتقاداتی که در زمینه سانسور برخی محتویات بازخلق نسخه‌سوم دریافت کرده‌بودند، روی این موضوع متمرکز شدند.

پس از رسیدن توسعه بازی به نقطه‌ای مهم، رسماً از این عنوان در رویداد پایه‌بازی (State of Play) پلی‌استیشن (برند) رونمایی شد و ساخت محتوای انحصاری برای پلی‌استیشن وی‌آر۲ به‌همراه بازی رزیدنت‌ایول: روستا نیز تأیید شد.

در ابتدا توسعه‌دهندگان از انتشار بازی برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری‌ایکس و سری‌اس و مایکروسافت ویندوز خبر داده‌بودند که چندماه بعد، انتشار بازی برای پلی‌استیشن ۴ نیز تأیید شد.

در نزدیکی انتشار بازی یک نسخه‌آزمایشی (Demo) نیز برای بازخلق رزیدنت‌ایول ۴ تأیید شد که اوایل بازی را قابل‌بازی می‌کرد.

 

 

روند بازی

رزیدنت ایول ۴ یک نسخه بازسازی شده از عنوان رزیدنت ایول ۴ در سال ۲۰۰۵ است. از ویژگی‌های این بازی می‌توان به گیم پلی تیراندازی سوم شخص اشاره کرد که شبیه به نسخه اصلی است، مانند بازسازی نسخه‌های رزیدنت ایول ۲ (۲۰۱۹) و رزیدنت ایول ۳ (۲۰۲۰). تصاویر بازی رزیدنت ایول ۴ باز طراحی شده و فضای پرتنشی ایجاد کرده‌است که با شخصیت جدید و پس زمینه‌های جدید همراه است. بازیکن بعضی مواقع باید معماهای ساده‌ای را حل کند. در بعضی سکانس‌ها لیان باید از دختر رئیس‌جمهور به نام اشلی محافظت کند. در این بازی برای شخصیت اشلی از سیستمی استفاده می‌شود که ساده‌تر از نسخه اصلی است که در آن می‌توان به او دستور داد که نزدیک یا دور بماند.

همانند نسخه اصلی، بازیکنان می‌توانند تجهیزات و وسایل خود را در کیفی به نام (attache case) مرتب و سازماندهی کنند. در نسخه بازسازی شده، ویژگی جدیدی به نام سیستم دست‌ساز وجود دارد که از طریق آن بازیکنان می‌توانند با استفاده از منابعی که در طی بازی به دست می‌آورند، وسایل و مهمات خود را بسازند. تاجر مورد علاقه طرفداران نیز در این بازی حضور دارد که به بازیکن قابلیت خرید، تقویت سلاح، و مبادله آیتم را می‌دهد. او مأموریت‌های فرعی فراهم می‌کند که بازیکنان می‌توانند در طی داستان اصلی آن‌ها را به اتمام برسانند. همانند نسخه اصلی، تمرکز بازی بر روی شلیک به دشمنان و پر کردن خشاب است. در این نسخه، لیان می‌تواند همزمان حرکت کند و از سلاحش استفاده کند که به او این امکان را می‌دهد تا از حملات دشمن بگریزد، حتی زمانی که در حال شلیک است. لیان همچنین می‌تواند از طریق حملات تن به تن دشمنان خود را مجروح کند یا به عقب هل بدهد. مکانیزم دفاع مستقیم به او این اجازه را می‌دهد که حملات متقابل دشمنان را مسدود کند و دشمن به زمین افتاده را با چاقوی خود بکشد. طراحی مراحل بازی از جمله دهکده، قلعه و جزیره بسیار خوب انجام شده و با تغییراتی مناسب در اکثر قسمت‌ها، همزمان حس نوستالژیک نسخه ۲۰۰۵ و یک بازی جدید و مدرن را به بازیکنان منتقل می‌کند، به بیان ساده‌تر بازی هم به نسخه اصلی وفادار است و هم یک تجربه جدید را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد

 

 

 

 

سایت فوتو والپیپر  مرجع دانلود والپیپرهای ( 10K 8K 4K 2K ) به شما این امکان را می‌دهد انواع والپیپر ها و تصاویر پس زمینه را با کیفیت های خیره کننده دانلود کرده و لذت ببرید. در این قسمت ما والپیپر بازی رزیدنت اویل 4

را با کیفیت های بالا را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . اکنون میتوانید والپیپر بازی رزیدنت اویل 4 را با  چهار کیفیت متفاوت  جهت استفاده بر روی کامپیوتر . تبلت و موبایل خود دانلود کنید

ارسال متن والپیپر بازی رزیدنت اویل 4
رزولیشن , 2K (2560 × 1440) , 4K (3840 × 2160) , Full HD (1920 × 1080) , بازی ها , والپیپر بدون نظر 368 views بازدید 22 سپتامبر 2023 صفحه اصلی

ارسال دیدگاه

تایید شده : 0 ، در حال بررسی : 0 ، مجموع : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی با غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


اپلیکیشن فوتو والپیپر
Translate »