دانلود والپیپر بازی آخرین بازمانده - فوتو والپیپر

عکس و والپیپر مورد نیاز خود را درخواست کنید. ارسال درخواست

Rate this post

دانلود والپیپر بازی آخرین بازمانده با کیفیت بالا از وبسایت فوتو والپیپر

Download High quality The Last Of Us Wallpaper from Foto Wallpaper website

دانلود والپیپر بازی آخرین بازمانده

 

 

 

 

آخرین بازمانده از ما قسمت ۲ (به انگلیسی: The Last of Us Part II) یک بازی ویدئویی در سبک اکشن ماجراجویی و ترس و بقا است که توسط شرکت ناتی داگ توسعه یافته و به‌وسیلهٔ سونی اینتراکتیو انترتینمنت برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شد. بازی برای اولین بار در ۱۳ دسامبر ۲۰۱۶ و در طی رویداد سالانه پلی‌استیشن اکسپیرینس، به صورت یک تریلر و به عنوان قسمت دوم و دنبالهٔ بازی آخرین بازمانده از ما (۲۰۱۳) رونمایی شد.

داستان بازی حدوداً چهار سال پس از نسخه اول اتفاق میافتد. جوئل و الی به شهر تازه تأسیس جکسون آمده و آنجا زندگی می‌کنند. در این قسمت بازیکن کنترل شخصیت اِلی، از نسخهٔ اصلی که اکنون ۱۹ ساله شده و به دنبال انتقام است، را به عهده خواهد گرفت، که با یک فرقه مرموز در ایالات متحده به سبک پسارستاخیزی درگیر جنگ می‌شود.[۲]این بازی در تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۲۰ (۳۰ خرداد ۱۳۹۹)، به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شد.

آخرین بازمانده از آن ها قسمت دوم یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های پلی‌استیشن ۴ و سریعترین فروش عنوان انحصاری بر روی این کنسول، با فروش بیش از میلیون نسخه در آخر هفته اول انتشارش است. این عنوان برندهٔ جایزه بازی سال در جوایز بازی ۲۰۲۰ و همچنین جوایز گلدن جوی‌استیک شد. همچنین این بازی با دریافت بیش از ۳۰۰ جایزه «بازی سال»، بهترین بازی تاریخ لقب دارد.

 

 

روند بازی

آخرین بازمانده از ما قسمت ۲ یک بازی در سبک اکشن ماجراجویی تیراندازی سوم شخص می‌باشد و بازیکنان در این بازی کنترل دختری به نام الی را بدست می‌گیرند (و در بعضی مواقع برای تکمیل کردن داستان بازی کنترل دختری به نام ابی) که این دو شخصیت از نظر حرکات فیزیکی قابلیت‌هایی از جمله پریدن، حالت خمیده حرکت کردن، حالت سینه خیز حرکت کردن، جاخالی دادن، تیراندازی کردن، دویدن، و مشت زدن را دارا می‌باشند. روند بازی به صورت مرحله‌ای می‌باشد، به این گونه که بازی از مرحله اول شروع می‌شود و بازیکن در ابتدای هر مرحله در مبدأ مسیری قرار دارد و باید به سمت مقصد حرکت کند و در مسیر هرگاه با دشمنان روبه‌رو شود باید با دشمنان درگیر شود و شکستشان دهد، و در نتیجه پس از رسیدن به مقصد آن مرحله تمام شده و وارد مرحله بعدی خواهد شد.

در زمان شروع بازی بازیکن یک کلت و یک تفنگ شکاری در دست دارد و در این بازی برخلاف عنوان آنچارتد بازیکن می‌تواند سلاح‌ها را جمع‌آوری کند و برای برداشتن سلاح جدید مجبور به جابه‌جایی سلاح جدید با سلاحی که در دست دارد نیست، بازیکن همچنین در این بازی قابلیت برداشتن تفنگ دشمنانش پس از کشتنشان را هم ندارد (اگر دشمنان سلاح‌هایشان مشابه با سلاح‌های بازیکن بود بازیکن می‌تواند تیرهای آن سلاح را بردارد) جمع‌آوری سلاح در این بازی معمولاً نیاز به دقت و جستجو دارد و بازیکن باید در محیط بازی برای پیدا کردن سلاح‌ها به کاوش و جستجو بپردازد (و هر اسلحه فقط در یک جای خاصی وجود دارد اگر بازیکن نتواند آن سلاح را پیدا کند و از آن محیط دور شود آن سلاح را از دست داده‌است).

بازیکن در محیط بازی می‌تواند مواردی مثل الکل، پارچه، ماده منفجره و … جمع‌آوری کند و پس از رسیدن این موادها به حد نصاب آیتم‌هایی مانند کیت‌های سلامت، کوکتل مولوتف، مین، بمب دودزا و … را کرفت کنند و در مبارزات از آن‌ها استفاده کنند، کرفت کردن تمامی آیتم‌ها در ابتدا قفل است و بازیکن باید آیتم‌های قابل کرفت را یک بار در محیط بازی پیدا کند تا کرفت کردن آن آیتم فعال شود (به عنوان مثال تا بازیکن نتواند در محیط بازی یک بمب دودزا پیدا کند کرفت کردن بمب دودزا قفل می‌باشد) و آیتم‌ها نیز درست مانند سلاح‌ها در یک جای خاص هستند که اگر بازیکن نتواند پیدایشان کند آن آیتم را از دست می‌دهد.

 

 

داستان بازی

داستان بازی در سبک پسارستاخیزی است و در سال ۲۰۳۸ میلادی و در زمانی روایت می‌شود که نوعی قارچ انگلی و مرموزی در ایالات متحده شایع می‌شود که با تحت کنترل گرفتن مغز انسان‌ها و تغذیه از بدن آنها آنان را تبدیل به موجودات خونخواری می‌کند. در این عنوان حدود چهار سال از وقایع بخش اول می‌گذرد، الی اکنون یک دختر نوزده ساله است که در شهر تازه تأسیس شده جکسون همراه با جوئل شخصی که برای الی مانند یک پدر می‌ماند، و دینا دوست دخترش زندگی می‌کند. اما روزهای خوش زندگی الی زمانی به پایان می‌رسد که گروهی از افراد به رهبری دختری به نام ابی با هدف کشتن جوئل به جکسون آمده و در نهایت آن‌ها جوئل را ربوده و جوئل توسط ابی به قتل می‌رسد. الی که نمی‌تواند با مردن جوئل کنار بیاید متوجه می‌شود آن افراد عضو گروهی به نام ولف ساکن در سیاتل هستند، الی همراه با دینا به سیاتل می‌رود تا از ابی انتقام بگیرد

 

افشای زود هنگام داستان بازی

تنها چند هفته باقی مانده به انتشار رسمی بازی، شخصی ناشناس طی یک اقدام، قسمت‌هایی اساسی از داستان بازی آخرین بازمانده از ما قسمت ۲ را در قالب ویدیوهایی با کیفیت در دسترس عموم کاربران فضای مجازی قرار داد. ویدیوهای جدید لو رفته، چند کات سین بازی، بخش‌هایی گسترده و دیده نشده از گیم پلی آن و منوی اصلی اثر را به نمایش می‌گذارد و شامل اسپویلهای داستانی بزرگ و جدی هستند و سونی در تلاش است تا این ویدیوها را حذف کند.

استودیو ناتی داگ بعد از روشن شدن تاریخ انتشار بازی خود، یک بیانه جدید را در توییتر منتشر کرد:

می‌دانیم که روزهای اخیر برایتان شدیداً سخت بوده‌است. این روزها برای ما هم سخت گذشت. انتشار و به اشتراک گذاشتن صحنه‌هایی از بازی آن هم قبل از عرضهٔ رسمی، واقعاً ناامیدکننده است. تمام تلاش خود را بکنید تا بازی برایتان اسپویل نشود و از شما خواهش می‌کنیم که آن را برای بقیه اسپویل نکنید. آخرین بازمانده از ما قسمت ۲ به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت. به مواردی که این روزها از این بازی دیدید یا درباره‌اش شنیدید گوش نکنید؛ نسخهٔ نهایی بازی قطعاً ارزش انتظار کشیدن را دارد.

 

 

 

بازتاب‌ها

آخرین بازمانده از ما قسمت ۲ بر طبق بازبینی جمعی وبگاه متاکریتیک به‌طور کلی با واکنش‌های بسیار مثبتی از سوی منتقدان همراه بود و با میانگین امتیاز ۹۳ از ۱۰۰ بر اساس ۱۲۱ نقد قرار دارد. بازی برای روند بازی بهبود یافته، ثبات گرافیکی، شخصیت پردازی، عملکرد تیم بازیگری، طراحی صدا و موسیقی مورد تحسین قرار گرفت، اما منتقدان نسبت به روایت داستان و مضامین آن انتقاداتی داشتند. این ششمین بازی دارای بالاترین امتیاز برای کنسول پلی‌استیشن ۴ پس از عناوین شرکت راک‌استار گیمز شامل رد دد ریدمپشن ۲ و اتومبیل‌دزدی بزرگ ۵، و بازی‌هایی همچون پرسونا ۵ رویال، آخرین بازمانده از ما بازسازی شده، و خدای جنگ به‌شمار می‌رود.

جاناتان دورنبش از وبگاه آی‌جی‌ان بازی را ستود و آن را یک شاهکار برشمرد که از نظر گیم‌پلی، داستان‌سرایی سینمایی و جهان غنی، یک نسخه تکامل یافته برای آخرین بازمانده از ما به حساب می‌آید و به آن امتیاز کامل ۱۰ از ۱۰ را تقدیم کرد. اندی مک‌نامارا از گیم اینفورمر آن را بهترین روایت بازی که تا کنون بازی کرده‌ام برشمرد و آخرین بازمانده از ما قسمت ۲ محصولی است که با هر پیچش داستانی خود، مرا از درون دگرگون کرده‌است. کالی پلگ از وبگاه گیم‌اسپات بازی را «زیبا و ویرانگر» خواند و نوشت «هرچه بیشتر دربارهٔ بازی تأمل کنم، بیشتر از داستان و شخصیت‌های اصلی آن قدردانی می‌کنم».

وی‌جی ۲۴۷، زمانی‌که تیتراژ پایانی آخرین بازمانده از ما قسمت ۲ نمایش داده شد، من همچنان غرق در چند ساعت پایانی بازی بودم. مدام درحال تغییر وفاداری خود به شخصیت‌های بازی بودم. عشق خود را به کاراکتری که از او متنفر بودم، بیشتر می‌کردم و به کاراکتری که دوست داشتم، تنفر می‌ورزیدم؛ در این بازی خندیدم، عصبانی شدم و حتی گریه هم کردم. این یک شروع جدید در شخصیت‌پردازی بازی‌های ویدیویی است و منتظر هستم تا تمامی کاربران خاص بودن آن را تجربه کنند. وقتی که تیتراژ پایانی تمام شد، به سرعت نیوگیم پلاس بازی را آغاز کردم و این بار با چشمانی بازتر به سراغ داستان و شخصیت‌پردازی بازی رفتم. این بار دیگر غرق تاریکی بازی نخواهم شد. گیمز ریدار+ بازی ناتی داگ روی پلی‌استیشن ۴ فوق‌العاده است و ساختار بلند پروازانه آن سبب شده تا بسیار فراتر از چیزی باشد که ما برای یک دنباله تصور می‌کردیم.

 

 

این بازی درحال حاضر ۳۲۲ جایزهٔ GOTY دارد که رکورد تاریخی محسوب می‌شود. 

 

 

 

سایت فوتو والپیپر  مرجع دانلود والپیپرهای ( 10K 8K 4K 2K ) به شما این امکان را می‌دهد انواع والپیپر ها و تصاویر پس زمینه را با کیفیت های خیره کننده دانلود کرده و لذت ببرید. در این قسمت ما والپیپر بازی آخرین بازمانده

را با کیفیت های بالا را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . اکنون میتوانید والپیپر بازی آخرین بازمانده را با  چهار کیفیت متفاوت  جهت استفاده بر روی کامپیوتر . تبلت و موبایل خود دانلود کنید

ارسال متن والپیپر بازی آخرین بازمانده

ارسال دیدگاه

تایید شده : 0 ، در حال بررسی : 0 ، مجموع : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی با غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


اپلیکیشن فوتو والپیپر
Translate »