دانلود والپیپر بارت سیمپسون - فوتو والپیپر

عکس و والپیپر مورد نیاز خود را درخواست کنید. ارسال درخواست

Rate this post

دانلود والپیپر بارت سیمپسون با کیفیت بالا از وبسایت فوتو والپیپر

Download High quality Bart Simpson wallpaper from Foto Wallpaper website

دانلود والپیپر بارت سیمپسون

 

 

 

بیوگرافی شخصیت کارتونی بارت سیمپسون

 

 

بارت سیمپسون (به انگلیسی: Bartholomew JoJo “Bart” Simpson) شخصیتی کارتونی از سریال سیمپسونها است. بارت نخستین شخصیت خلق شده توسط مت گرونینگ است. او نخستین فرزند خانواده سیمپسون است. نانسی کارت‌رایت صداپیشگی این شخصیت را به عهده دارد. کلمهٔ بارت آناگرامی برای کلمه brat (به‌انگلیسی: بچه لوس و ننر) است.

شخصیت

بارت بچه فوق‌العاده شیطان و دردسر سازی است او در حالی که تنها ۱۰ دقیقه عمر داشت کراوات هومر سیمپسون را به آتش کشید. ریزترین نکات در مورد او جنبه منفی دارند برای مثال گروه خونی او -OO است که بسیار کمیاب است و فقط او و آقای برنز صاحب نیروگاه اتمی اسپرینگفیلد که آدمی شیطان صفتی است دارای این گروه خون هستند.

بارت دانش آموز تنبلی است که فقط برای مسخره بازی به مدرسه می‌رود او دائماً مدیر مدرسه اسکینر را دست می‌اندازد و همواره به عنوان دلقک کلاس از او یاد می‌شود. او مثل پدرش تلویزیون را می‌پرستد و عاشق کراستی دلقک است.

توانایی

بارت باهوش تر از آن است که نشان می‌دهد ولی از هوشش استفاده زیادی نمی‌کند. بارت قادر به صحبت به ۳ زبان است. او به بیسبال و اسکیت برد علاقه زیادی دارد.

خانواده

بارت با خانواده‌اش بیشتر اوقات به مشکل می‌خورد. هومر که در صورت تحریک شدن بارت را تا مرز مرگ خفه می‌کند و لیزا او را به خاطر نمرات پایین در مدرسه دست می‌اندازد هر چند که بارت بیشتر لیزا را اذیت می‌کند در این میان مارج بیشتر از بقیه بارت را درک می‌کند و مدافع اوست هر چند که مارج نیز گاهی اوقات از دست بارت به تنگ می‌آید. بارت وابستگی شدیدی به خانواده‌اش دارد ولی تا زمانی که مجبور نشود بروز نمی‌دهد.

 

 

 

 

سایت فوتو والپیپر به شما این امکان را می‌دهد انواع والپیپر ها و تصاویر زمینه را با کیفیت های بسیار بالا دانلود کرده و لذت ببرید. در این قسمت ما والپیپر بارت سیمپسون

را با کیفیت های بالا را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . اکنون میتوانید والپیپر بارت سیمپسون  را با  چهار کیفیت متفاوت  جهت استفاده بر روی کامپیوتر . تبلت و موبایل خود دانلود کنید.

ارسال متن والپیپر بارت سیمپسون

ارسال دیدگاه

تایید شده : 0 ، در حال بررسی : 0 ، مجموع : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی با غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


اپلیکیشن فوتو والپیپر
Translate »