دانلود والپیپر املت سبزیجات - فوتو والپیپر

عکس و والپیپر مورد نیاز خود را درخواست کنید. ارسال درخواست

Rate this post

دانلود والپیپر املت سبزیجات با کیفیت بالا از وبسایت فوتو والپیپر

Download high quality Omelette wallpaper from Foto Wallpaper website

با کیفیت خارق العاده 8K

دانلود والپیپر املت سبزیجات

 

 

 

املت (به فرانسوی: Omelette)، خوراکی است که مادهٔ اصلی آن تخم‌مرغ است. در تهیه املت می‌بایست تخم مرغ هم‌زده را با هر ماده دلخواه دیگر مخلوط نمود و گاهی هم آنرا تا کرد اما در ایران تنها به مخلوط تخم مرغ و گوجه یا رُب گوجه املت گفته می‌شود که برای تهیهٔ آن در ماهی‌تابه روغن یا کره و رب گوجه می‌ریزند. وقتی روغن با رب داغ شد تخم‌مرغهای هم‌زده شده را به آن اضافه می‌کنند و گاهی تخم مرغ را بعد از اضافه کردن به رب مخلوط می‌کنند. در دستور پخت اصلی املت آماده را تا می‌کنند و داخل آن سبزیجات، پنیر، گوشت (اغلب ژامبون یا بیکن) پخته شده یا ترکیبی از آنها را قرار می‌دهند. برای این که املت سبک و پفکی شود گاهی به سفیده تخم‌مرغ که جداگانه هم‌زده شده (یا تمام تخم‌مرغ هم‌زده شده) شیر، خامه یا حتی آب می‌افزایند. با این روش در مایع اولیه حباب‌هایی ایجاد می‌شود. چون تخم‌مرغ به سرعت پخته می‌شود، حباب‌ها درون آن حبس می‌شوند و بافتی نرم و سبک به املت می‌دهند. املت (گوجه تخم‌مرغ) در شهرهای مختلف ایران به واسطه چای خانه‌های معروف وارد بازار و معرفی گردید. نوع ایرانی املت با نام خاگینه نیز در برخی مناطق کشور تهیه و طبخ می‌شود که به آن شکر نیز اضافه می‌کنند. دستور پخت املت در کشورهای مختلف کمی متفاوت است، به‌طور مثال املت مکزیکی [۱] بایگانی‌شده در ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۶ توسط Wayback Machine کمی متفاوت تر از املت ایرانی می‌باشد.

 

 

سایت فوتو والپیپر به شما این امکان را می‌دهد انواع والپیپر ها و تصاویر زمینه را با کیفیت های بسیار بالا دانلود کرده و لذت ببرید. در این قسمت ما والپیپر   املت 

را با کیفیت های بالا را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . اکنون میتوانید والپیپر املت را با  چهار کیفیت متفاوت  جهت استفاده بر روی کامپیوتر . تبلت و موبایل خود دانلود کنید.

ارسال متن والپیپر املت سبزیجات
کد والپیپر املت سبزیجات

ارسال دیدگاه

تایید شده : 0 ، در حال بررسی : 0 ، مجموع : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی با غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


اپلیکیشن فوتو والپیپر
Translate »